وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ گزارش رسمی کمیسیون ایمنی راه‌ها مبنی بر علت تصادف دو دستگاه اتوبوس مسافری در محور قم - تهران دوشنبه هفته آینده - ششم آبان‌ - اعلام می‌شود.
کد خبر: ۶۰۸۷۶۴
علت تصادف مرگبار جاده قم، هفته‌ آینده اعلام می‌شود

«عباس آخوندی» در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رؤ‌سای پیشین و جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره آخرین اخبار از کمیته ویژه بررسی تصادف مرگبار اتوبان تهران – قم اظهار کرد: سومین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها ششم آبان‌ماه تشکیل می‌شود.

وی با بیان این‌که بحث مدیریت الکترونیکی راه‌ها از اولویت‌های این حوزه محسوب می‌شود، افزود: در اولین گام در نظر داریم حدود 2000 کیلومتر از راه‌های پرتردد را به دوربین‌های الکترونیکی مجهز کنیم که این کار به کمک بخش خصوصی انجام می‌شود و به زودی فراخوان آن اعلام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار امیدواری کرد که با آغاز این کار به صورت پایلوت در مرحله بعدی بزرگترین و پرترددترین راه‌های ایران به دوربین‌های الکترونیکی مجهز شوند.

آخوندی با اشاره به بحث نوسازی ناوگان جاده ای گفت: چند روز پیش هیات وزیران مصوبه‌ای داشت که در ازای آمدن خودروها و کشنده‌های جدید، بخشی از کشنده‌های قبلی از دور خارج شوند که آیین نامه آن به زودی ابلاغ و اطلاع رسانی می‌شود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها