تهیه‌کننده پروژه سینمایی «شهر موش ها» از ادامه فیلمبرداری این فیلم در دکور مدرسه خبر داد و اعضای خانواده کپل و نارنجی را معرفی کرد.
کد خبر: ۶۰۷۹۷۷
کپل و نارنجی ازدواج کردند

منیژه حکمت درباره آخرین وضعیت ساخت پروژه سینمایی «شهر موش ها» گفت: فیلمبرداری صحنه‌های مربوط به خانه کپل به پایان رسیده است و هم اکنون وارد مدرسه شده‌ایم. دو گروه دکوراتور به جمع ما اضافه شده‌اند و ساخت دکورها در چهار سوله ادامه دارد.

وی افزود: تاکنون 15 درصد از فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده و حدود چهار روز است که فیلمبرداری در دکور مدرسه آغاز شده است.

تهیه‌کننده پروژه سینمایی «شهر موش ها» اضافه کرد: بهرام دهقانیار ضبط موسیقی را در استودیو «بل» آغاز کرده است. ما به موسیقی فیلم همزمان با فیلمبرداری نیاز داریم به همین دلیل ساخت موسیقی را انجام دادیم و عروسکها به صورت «پلی بک» آن را اجرا می کنند.

حکمت در ادامه خانواده کپل «شهر موش ها» را معرفی کرد و گفت: کپل و نارنجی با یکدیگر ازدواج کردند و کپلک و صورتی فرزندان آنها هستند. تاژ بانو نیز خدمتکار آنها است البته در ادامه دیگر عروسک‌ها را هم معرفی خواهیم کرد.

پروژه سینمایی «شهر موش ها» به کارگردانی مرضیه برومند با فیلمنامه فرهاد توحیدی طی مراسمی در بوستان ولایت پنجم، مهرماه کلید خورد. این فیلم به تهیه کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی در بخش خصوصی ساخته می شود. همچنین محسن شاه ابراهیمی طراحی دکورها را برعهده دارد.

هنوز عکس‌هایی از عروسک های این پروژه سینمایی منتشر نشده است. تمام لوکیشن های در بوستان ولایت و دکورها در چهار سوله ساخته شده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها