ساموئل ال‌جکسن، بازیگر سیاهپوست سینما هم به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «ماموران شیلد» پیوست. او در این مجموعه فیلم ـ که تولید فصل اول آن بزودی شروع می‌شود ـ در نقش شخصیت نیک فیوری بازی خواهد کرد.
کد خبر: ۶۰۷۶۹۳

او در اولین اپیزود مجموعه که ماه قبل روی آنتن شبکه تلویزیونی آ.بی.‌سی رفت هم در نقش کوتاهی ظاهر شد. وی در اپیزودهای بعدی مجموعه در نقش بلندتر و مهم‌تری بازی خواهد کرد. او در قصه مجموعه در نقش رئیس یک چشم سازمان زیرزمینی به نام شیلد بازی می‌کند که شامل گروهی از ابرقهرمانان ورزیده کمیک‌استریپی می‌شود. این ابرقهرمانان وظیفه مقابله با نیروها و جریان‌های خلافکاری دارند که درصدد بر هم زدن نظم زندگی مردم کره زمین هستند. ماموران سازمان مخفی شیلد، تمام ماموریت‌های خود را با راهنمایی نیک فیوری انجام خواهند داد و او ناظر بر کارها و فعالیت‌های این افراد است.

جاس ودون، خالق این مجموعه اکشن و ماجراجویانه تلویزیونی است که کارگردانی اپیزود اول ماموران شیلد را هم به عهده داشت، این اپیزود یک فیلم سینمایی تلویزیونی یک ساعت و نیمه بود، هریک از اپیزود بعدی مجموعه حدود 45 دقیقه زمان خواهند داشت و توسط کارگردانان متفاوتی کار خواهند شد. اهل فن عقیده دارند استقبال خوب تماشاگران از اپیزود اول این مجموعه، به معنی آن است که سازندگان ماموران شیلد تولید فصل‌های بعدی این درام علمی ـ تخیلی را هم در دستور کار خود قرار خواهند داد. ساموئل ال‌جکسن اعلام کرده است در کنار بازی در فیلم‌های سینمایی خود، به همکاری با این مجموعه ادامه خواهد داد و در تمام فصل‌های بعدی آن دوباره در نقش شخصیت نیک فیوری بازی خواهد کرد. او این نقش را در فیلم سینمایی آونجرز/ انتقامگیری هم بازی کرد و در قسمت دوم آن هم ـ که برای سال آینده میلادی روی پرده سینماها می‌رود ـ همین نقش را تکرار می‌کند. مجموعه تلویزیونی ماموران شیلد، قصه خود را از دل قصه مجموعه فیلم «آونجرز» گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها