اتفاق ویژه هفته بیستم لیگ برتر

پاس گل یک دروازه بان

رحمان احمدی سنگربان تیم ملی ایران می گوید ناراحتی دانیال داوری به او مربوط نمی‌شود.
کد خبر: ۶۰۷۲۷۱
ناراحتی دانیل داوری به من ربطی ندارد

رحمان احمدی دروازه‌بان تیم‌ملی از بعضی اظهار نظرها راجع به خودش ناراحت است و می‌گوید بعضی مواقع بازیکن زیاد آرام باشد اصلاً‌ به سودش نیست و لازم است هر از گاهی هم مصاحبه کند. رحمان احمدی البته نسبت به شعارهای برخی تماشاگران هم در مصاحبه با خبرورزشی از خودش واکنش نشان داد.

 

* در مورد بازی با تایلند چه نظری داری؟

به هر حال بعد از آن‌که 4 ماه تیم‌ملی هیچ بازی تدارکاتی نداشت بازی کردیم و همه متوجه شدند اصراری که کروش برای انجام بازی تدارکاتی داشت بی‌دلیل نبود و همه به دلیل اصرار او پی بردند. در نیمه اول بازی با تایلند خیلی خوب نبودیم اما در نیمه دوم عملکرد تیم‌ملی بهتر شد و خوشحالم توانستیم ببریم و مهم سه امتیاز بازی بود که موفق شدیم آن را کسب کنیم و در صدر هم بمانیم.

* در مورد تایلند که به نظر پیشرفت خوبی هم داشته، بگو؟

تایلند تیم خوبی بود و در این مدت هم فوتبالش پیشرفت محسوسی داشته اما باید بپذیریم که ما 4 ماه بازی نداشتیم وگرنه عملکرد ما به مراتب بهتر از آن چیزی می‌شد که همه در دیدار با تایلند دیدند.

* عادل فردوسی‌پور داشت صحبت از کلین‌شیت می‌کرد که تو گل خوردی؟

عادل مجری توانایی است اما فکر کنم چشم فردوسی‌پور شور بود با این وجود من اصلاً روی گلی که تایلند زد دید نداشتم.

* بعد از اینکه گل خوردی گروهی از تماشاگران دانیال داوری را تشویق کردند؛ از این موضوع ناراحت نشدی؟

گروهی از تماشاگران انگار نه انگار که برای تماشای بازی تیم‌ملی آمده‌اند و دائماً تیم‌های استقلال یا پرسپولیس را تشویق می‌کردند. این گروه هم به نظر من بیشتر یار دوازدهم تایلند بودند تا حامی تیم‌ملی. آنها مسعود شجاعی را هو می‌کردند و شعارهایی می‌دادند که واقعاً‌ نمی‌دانم چه چیزی در موردشان بگویم.

* شفاف نگفتی از تشویق دانیال داوری ناراحت نشدی؟

برای من تشویق دروازه‌بان دیگر مهم نیست چون من در مراسم استقبال از تیم‌ملی دیدم چطور برای نفرات دیگر شعار می‌دهند از همان‌جا هم مشخص بود چه کسانی دنبال چه چیزهایی هستند. برای من هم این چیزها مهم نیست چون این افراد عده کمی هستند که از روی ناآگاهی بعضی اوقات کارهای بدی انجام می‌دهند.

* دانیال داوری هم روی نیمکت تیم‌ملی بسیار ناراحت به نظر می‌رسید چه نظری داری؟

این مسئله به من مربوط نمی‌شود و من در این خصوص حرفی ندارم. مهم نظر سرمربی تیم‌ملی بود که ایشان تشخیص داده بود که من درون دروازه تیم‌ملی باشم.

* برتری 2 بر یک تیم‌ملی ایران مقابل تایلند که با کمترین فاصله آن هم در تهران بود زنگ خطری برای فوتبال ما محسوب نمی‌شود؟

ما نباید تایلند را دست‌کم بگیریم چون همین تایلند، چین را 5 بر یک و بحرین را هم یک بر صفر شکست داده بود. تیم ما هم اردویی نداشت و این طبیعی است که تیمی مانند تایلند در شرایطی که ما اردویی نداشتیم برای ما خطرناک شود؛ در واقع زنگ خطری هم که شما می‌گویید موضوعی بود که خیلی وقت پیش کروش آن را به صدا درآورده بود که شاید بعد از 4 ماه و اینکه بازی نداشتیم در بازی تایلند به صدا درآمد و نمود عینی پیدا کرد.

* به نظر موفقیت در جام ملت‌های آسیا هم اولویت بعدی بازیکنان تیم‌ملی به دلیل حضور در جام‌جهانی است.

وقتی موقعیتش نیست و ما اردو و بازی تدارکاتی نداشتیم کروش مجبور است روی جام ملت‌ها به عنوان بازی تدارکاتی نگاه کند.

* یعنی قهرمانی در جام ملت‌ها به هیچ‌وجه مدنظر شما نیست؟

قهرمانی در جام ملت‌ها صددرصد مدنظر مسئولان و سرمربی تیم‌ملی است و این رقابت‌ها حساسیت خاص خودش را دارد از سوی دیگر مرحله نهایی جام ملت‌ها هم در سال 2015 برگزار می‌شود و ما بعد از جام‌جهانی زمان کافی برای آماده‌سازی تیم‌مان داریم.

* بعد از صدرنشینی در گروه اول در دور برگشت هم می‌توانیم صدرنشین شویم؟

بازی‌های دور برگشت برای ما دشوار خواهد بود چون ما 24 آبان در تایلند با این کشور بازی داریم و 4 روز بعد هم باید با لبنان در این کشور بازی کنیم اما من اطمینان دارم از گروه خودمان به عنوان تیم دوم صعود می‌کنیم.

* در مورد حضور دورگه‌ها و لژیونرها که بعضی‌ها به آنها اعتراض کردند چه نظری داری؟

در این مدت دورگه‌ها و لژیونرها نشان داده‌اند که خیلی خوب به درد تیم‌ملی می‌خورند جدا از این هم مهم طرز تفکر سرمربی تیم‌ملی است که تشخیص داده لژیونرها یا به قول بعضی‌ها دورگه‌ها خیلی به درد تیم‌ملی می‌خورند.

* در مورد بازی با سایپا که تیم سابقت هم هست چه صحبتی داری ؟

بازی با سایپا یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل ماست. ما می‌خواهیم بالای جدول بمانیم به همین دلیل باید سایپا را شکست بدهیم هرچند که سایپا با انگین فیرات در این فصل خوب نشان داده اما با این وجود هدف سپاهان فقط کسب سه امتیاز و تداوم بالانشینی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها