والیبال قهرمانی باشگاههای جهان

کاله باز هم باخت

کاله مازندران در حالی سه بر یک /25-19 ،24-26 ،35-28 ،و 25-16 ) مغلوب پاناسونیک ژاپن شد که بازیکنانش مثل هوای بهاری عمل کردند.
کد خبر: ۶۰۷۱۷۲
بازی برده دو دستی تقدیم ژاپن شد

 و در شرایطی که چشم بادامی ها خود را در آستانه باخت می دیدند اشتباهات فردی و ناشیانه دو سه بازیکن، پیروزی را نقدیم ژاپن کرد.
 به گزارش خبرنگار جام جم ورزشی که در برزیل محل برگزاری جام باشگاههای جهان حضور دارد ، در این مسابفه امارال دانته بازیکن سرشناس برزیلی پانا سونیک نقش محوری داشت و در کنار وی شیمیزو یار چپ دست پاناسونیک و ناگانو لیبروی ملی پوش عالی کار کردند و زمانی که سوت روچیچ سر داور لهستانی به نشانه پایان بازی نواخته شد انگار جام جهانی نصیب ژاپنی ها شد .
کاله با این شکست چشم به اما و اگر ها دوخته است، ولی بعید است که بتواند به جمع چهار تیم صعود کننده بپیوندد .علیرضا نادی کاپیتان کاله گفت: مسابقاتی در این سطح که غولهای والیبال دنیا حضور دارند جای بازیکنان کم تجربه نیست و شما دیده اید که در صحنه های حساس بازیکنی دو سه بار مرتکب خطای پنجه می شود و این اتفاقات ابهت والیبال ایران را می شکند .کاله آخرین بازی خود را فردا مقابل یوپی آرژانتین انجام خواهد داد ولی بعد ازدور مقدماتی برای رده های پنجم تا هشتم بازی انجام نمی شود و معدل ست ها تیم ها، رده بندی این بخش را مشخص خواهد کرد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها