مراسمی باشکوه به یاد مادر

اشک های قلعه نویی/ عکس

سرمربی استقلال تهران این روزها حسابی از دست مدیرعامل باشگاه ناراحت است، اما ترجیح می دهد ناراحتی و البته اعتراض هایش را رسانه ای نکند.
کد خبر: ۶۰۶۹۷۴
انتقادات قلعه نویی از فتح الله زاده این بار در محافل دوستانه!

به گزارش جام جم ورزشی، با گذشت نزدیک به دو هفته از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا سرمربی آبی پوشان هنوز نتوانسته شکست تلخ برابر اف سی سئول کره جنوبی را هضم کند تا جایی که طی روزهای گذشته در گفت و گو با دوستانش از نرسیدن به فینال آسیا به عنوان حسرت بزرگ زندگی ورزشی خود یاد کرده است.
امیر قلعه نویی بر این باور است که استقلال شایسته حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود اما عده ای اجازه ندادند این تیم در یک قدمی فتح جام قرار گیرد. با خواندن جمله فوق شاید این تصور ایجاد شود که منظور قلعه نویی از «عده ای» همان مخالفان رسانه ای او باشند اما گویا این بار ماجرا فرق می کند.  
سرمربی استقلال تهران حسابی از دست مدیرعامل باشگاه ناراحت است اما ترجیح می دهد ناراحتی و البته اعتراض هایش را رسانه ای نکند. او برای اینکه آرامش از استقلال گرفته نشود به صورت مداوم گلایه هایش را در گفت و گو با دوستان نزدیکش عنوان  می کند: « آقایان با تصمیمات اشتباه خود در ابتدای فصل استقلال را تضعیف کردند، در حالی که جباری آرام ترین فصل فوتبالی خود را در تیم من پشت سر گذاشته بود او را فراری دادند تا جای خالی یک طراح در بازی های آسیایی به شدت احساس شود. از سوی دیگر از نظر مالی هم بدترین فصل را برای ما رقم زدند تا جایی که پس از حضور در جمع 4 تیم برتر آسیا، تنها 300 دلار پاداش برای بازیکنان در نظر گرفتند!»
قلعه نویی در حالی مجددا منتقد فتح الله زاده شده که چند ماه قبل هم این دو از یکدیگر فاصله گرفته بودند؛ در ماجرای جنگ کلامی امیر قلعه نویی با ستاد منشور اخلاقی و انتقاداتش از توپ های فوتبال ، فتح الله زاده حمایتی از او به عمل نیاورد. سکوت مدیرعامل استقلال برای سرمربی آبی پوشان غیرقابل باور بود تا جایی که وی در مصاحبه های خود از منفعل عمل کردن فتح الله زاده به شدت انتقاد کرد.
البته اختلاف قبلی فتح الله زاده و قلعه نویی با پادرمیانی نجف نژاد رئیس هیات مدیره استقلال تا حدودی برطرف شد اما گویا دور تازه ای از اختلافات این دو تازه شروع شده است، با چنین شرایطی حالا باید دید چه اتفاقاتی در استقلال رخ می دهد؟
نکته جالب توجه در تعامل فتح الله زاده و قلعه نویی آن است که هر دو از یکدیگر دل خوشی ندارند اما ترجیح می دهند به واسطه برخی منافع مشترک به فعالیت در کنار هم ادامه دهند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها