حرف های بنگر درباره آینده تیم ملی

آقای کروش ، همه را ناامید کردی

با صحبت‌هایی که کروش در برنامه ۹۰ انجام داد بازیکنان برای حضور در جام‌جهانی امیدی ندارند.
کد خبر: ۶۰۶۸۷۴
آقای کروش ، همه را ناامید کردی

 

محسن بنگر در گفت‌وگو با فارس در مورد شرایط پرسپولیس و تیم ملی صحبت های زیر را انجام داد

اول از وضعیت پرسپولیس شروع کنیم.

 

خوشبختانه با تدابیر کادر فنی با وجود اینکه 8 ملی‌پوش خود را نداشتیم تمرینات خوب و منسجمی را دنبال کردیم. دلم به تمریناتی که داشتیم روشن است و خوشبختانه توانستیم روی نقاط ضعف و قوت حریفان به خوبی برنامه‌ریزی کنیم اما باید قبول کنیم که بچه‌های ملی‌پوش ما نبودند و این کار را سخت می کند. خوشحالم که بازیکنان ملی پوش با روحیه خوب به تمرینات برگشته‌اند و این می‌تواند برای تیم خیلی خوب باشد. امیدوارم که با همین روحیه با کمک همه بچه‌ها ادامه لیگ را دنبال کنیم تا انشاء‌الله به هدفمان  یعنی شادی دل هواداران برسیم.

فارس: چرا تو به تیم ملی دعوت نشدی؟

 

با صحبت‌های آقای کروش در برنامه 90 به نظرم دیگر همه‌ چیز مشخص شد و به نظرم دیگر لازم نیست درباره‌اش حرف بزنیم.

 چطور؟

 

با حرف‌های کروش راستش را بخواهید همه ناامید شدند، چه آنهایی که جوان بودند و چه بازیکنانی مثل من، خیالتان راحت همه ناامید شدند. من هم برای تیم ملی‌ام آرزوی موفقیت می‌کنم، انشاء‌الله تیم ملی در جام جهانی با همین نفرات بهترین بازی‌اش را انجام دهد و موفق شود. من همیشه تلاش خود را کرده‌ام و هدفم رضایت کادر فنی و دل هواداران پرسپولیس است اما خودتان دیدید سرمربی تیم ملی در 90 چه گفت و به نظر می‌رسد ایشان بازیکنانش در جام جهانی تقریباً مشخص است.هیچ امیدی برای حضور در تیم ملی در بین جوانترها و بازیکنان پس از صحبت‌‌های کی روش  نیست و ما هم دیگر درباره‌اش حرف نزنیم بهتر است.

 نظرت در مورد بازی با داماش چیست؟

 

بازی سختی را روز جمعه در پیش داریم اما در خانه خودمان به فکر گرفتن 3 امتیاز هستیم و نمی خواهیم از کورس رقابت‌ها عقب نمانیم. داماش هم حریف خوبی است و ما حق نداریم هیچ تیمی را دست کم بگیریم. امیدوارم در این روزهای حساس هواداران بیایند و ما را حمایت کنند. خوشبختانه در حال حاضر فاصله امتیازی در جدول بسیار خوب است و خیلی امیدوارم که سریع‌تر به بالای جدول برگردیم. مطمئن باشید بهترین بازی‌هایم را هم برای پرسپولیس انجام خواهم داد تا این تیم موفق و سربلند باشد. دیگر همه چیز دست خدا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها