کینه قدیمی دو پسر نوجوان سرانجام با قتل یکی از آن ها پایان یافت.
کد خبر: ۶۰۶۰۹۳
پسر نوجوان قربانی کینه قدیمی شد

13 مهرماه امسال درگیری چند پسر نوجوان د خیابان مجاهدین اسلام به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده شد.

در ادامه تیمی از ماموران کلانتری 109 بهارستان خود را به محل درگیری رسانده و با پیکر غرق در خون نوجوان 17 ساله ای به نام «محمد» رو به رو شدند که بر اثر اصابت ضربه چاقو به گردنش دچار خونریزی شدید شده بود.

محمد در ادامه به بیمارستان منتقل شد که تلاش پزشکان برای نجات جان او موثر واقع نشد و پسر نوجوان به علت خونریزی شدید جان خود را از دست داد. با مرگ محمد ماموران کلانتری که با پرونده قتلی رو به رو بودند تجسس های گسترده ای را برای افراد حاضر در این نزاع آغاز کرده و در همان ساعت های اولیه سه پسر نوجوان را دستگیر کردند.

متهمان در بازجویی ها با اعتراف به شرکت در این نزاع مدعی شدند قتل از سوی فردی به نام «علی» رخ داده است.

با شناسایی هویت قاتل تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد و ماموران با شناسایی محل های تردد متهم او را دستگیر کردند.

علی در بازجویی ها با اعتراف به این جنایت مدعی شد با مقتول خصومت شخصی داشته و روز حادثه پس از مشاهده او در محلی خلوت همراه دوستانش به محمد حمله ور شدند.

سرهنگ خالقی رئیس کلانتری 109 بهارستان با اعلام این خبر، افزود: از متهمان یک قبضه چاقو و یک تیغ موکت بری کشف شد که در حال حاضر پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفته است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
س ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
۰
۰
به قدری در وضع قانون حمل سلاح سرد سهل انگاری صورت گرفته كه خیلی از جوانها با خود آنها را حمل و با اندك درگیری یا به قصد كشت یا ریختن خون طرف از آن استفاده میكنند بطوریكه آدم از ترس اینهمه اخبار قتل با سلاح سرد به این نتیجه رسیده اگر در خیابان شخصی كاری انجام داد با یك لبخند تصنعی سر و ته قضیه را به هم آورد و از معركه بگریزد

نیازمندی ها