سریال پس از باران پس از گذشت 13 سال از ساخت و پخش آن ، دوباره از شبکه تماشا برای علاقمندان پخش خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۵۸۷۴
ارباب و خانم کوچیک به شبکه تماشا رفتند/ سریال پس از باران پس از 13 سال

به گزارش روابط عمومی شبکه تماشا، سریال پس از باران پس از گذشت 13 سال از ساخت و پخش آن ، دوباره از شبکه تماشا برای علاقمندان پخش خواهد شد.


این مجموعه تلویزیونی که برای نخستین بار در سال 79 در قالب 37 قسمت از شبکه سه سیما پخش شد قرار است ازروز چهارشنبه 17 مهرماه هرشب ساعت 23 روانه آنتن شود .

سریال «پس از باران» در فضای گیلان مقابل دوربین رفت و نگاهی به زندگی ارباب و رعیت در دوران رضا شاه دارد .

محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم، مهوش صبرکن ، جهانگیر الماسی، بهزاد فراهانی، ثریا قاسمی، صبا کمالی، رحیم نوروزی، امیر آتشانی، جمیله شیخی از جمله بازیگران این سریال به شمار می روند .

محمود پاک نیت و همسرش مهوش صبر کن معتقدند: سریال هایی مثل پس از باران، روزی روزگاری، پدر سالار، خانه ای در تاریکی و ... هیچ زمانی از ذهن مردم پاک نمی شود و مردم در گذشته با این سریال ها زندگی کردند , ازهمین رو شبکه تماشا با پخش مجدد آن ها کار ارزشمندی را انجام می دهد .بازخورد پخش سریال های قدیمی از شبکه تماشا طی این مدت به خوبی در بین مردم دیده شده است و این شبکه می تواند موقعیت خود را با توجه به میل مخاطبان افزایش دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
morteza
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
۰
۰
با اینكه سریال پر زحمت و پر كاری بود و خیلی خوب ایفای نقش كردن ولی موضوع سریال از ابتدا شدیدا دارای انرژی منفی بود . موفق و پیروز باشید .

نیازمندی ها