در مراسم رونمایی از نوشت‌افزار «کلاه قرمزی و پسرخاله»، کودکان شین‌آبادی با عوامل مجموعه «کلاه قرمزی» عکس یادگاری گرفتند.
کد خبر: ۶۰۵۷۱۸
عکس یادگاری کودکان شین‌آبادی با عوامل «کلاه قرمزی»/ رونمایی از نوشت‌افزار «کلاه قرمزی و پسرخاله»

به گزارش فارس مراسم رونمایی از «نوشت افزار کلاه قرمزی و پسر خاله» پنجشنبه، 18 مهر با حضور عوامل برنامه ساز این برنامه، بچه‌های مدرسه شین آباد و خبرنگاران نوجوان بیست و هفتمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در هتل کوثر شهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، این برنامه با حضور علی زارعان مدیر گروه کودک و خردسال شبکه زندگی، حمید مدرسی تهیه کننده، محمد بحرانی صداپیشه عروسک های محبوب «ببعی و آقای همساده»، دنیا فنی زاده هنرمند پیشکسوت و عروسک گردان «کلاه قرمزی» ، علی حدیدی مدیر عامل شرکت تولید کننده لوازم التحریرهای شخصیت‌های ایرانی، بهاره جهان‌دوست مجری برنامه‌های نوجوانان و ساعد براهیمی تهیه کننده برپا شد.

در این مراسم «حمید مدرسی» تهیه کننده برنامه «کلاه قرمزی» سلام گرم کلاه قرمزی و دوستانش را به بچه های حاضر در نشست رساند و گفت: آقای طهماسب و جبلی که  به دلیل سفر نتوانستند در نشست شرکت کنند، به همه شما درود فرستادند.

وی افزود: کلاه قرمزی بیش از دو دهه در کنار کودکان زندگی کرده و هنوز به دنبال پر کردن اوقات فراغت بچه هاست.

به گفته این تهیه کننده کلاه قرمزی در این دو دهه با تولید 3 فیلم سینمایی و 7 مجموعه تلویزیونی موفق رکوردارجذب مخاطب شده و می توان آن را به عنوان یک برند موفق ملی معرفی کرد، همانطور که در هر کشور دیگری این اتفاق می افتد و عروسک هایی مانند میکی موس و پینوکیو برند ملیکشورشان هستند و از همین طریق به محبوبیت جهانی رسیده اند

مدرسی افزود:  سال ها پیش تولید محصولات فرهنگی این شخصیت محبوب را امتحان کردیم، اما به این سبب که کیفیت مطلوب را نداشت،آنها را به صورت محدود عرضه کردیم. حالا یکبار دیگر این فرصت فراهم شده و امیدوارم نتیجه خوبی داشته باشد.

این تهیه کننده گفت: برنامه ریزی کاملی برای تولید محصولات کلاه قرمزی صورت گرفته و بچه ها در آینده ای نزدیک باید منتظر ورود اقلام فرهنگی دیگری ازاین برند ایرانی باشند

در ادامه این نشست دنیا فنی زاده، هنرمند پیشکسوت و عروسک گردان با سابقه کلاه قرمزی نیز گفت: این روزهای مدرسه کلاه قرمزی  نتوانست در جمع شما حضور پیدا کند اما از من خواست به شما بگویم که بسیار دوستتان دارد.

وی افزود: من و همکارانم وقتی در کنار کلاه قرمزی و دوستانش هستیم به تک تک نگاه ها، خندها و شادی شما بچه ها فکر می کنیم، اینکه آیا حرکت ه ، بازی های و حرف های این کاراکترها چقدر به دل بچه ها می نشیند و از آن لذت می برند.

این عروسک گردان گفت: ما نقدها و نقطه نظرات بزرگترها را درباره این مجموعه می خوانیم،اما دوست داریم از جانب شما هم بدانیم ،بنابراین درخواست دارم که تهیه کننده شرایطی فراهم کند که مخاطبان نوجوان ما نظرات خود را برای ما بفرستند.

در این نشست  محمد بحرانی صدا پیشه عروسک های محبوب «ببعی و آقای همساده» هم با ابراز خوشحالی از تولید نوشت افزار کلاه قرمزی گفت: امروز وقتی دفتر مشق‌های کلاه قرمزی را ورق زدم بسیار خوشحال شدم که پشت آن ننوشته محصول کشور چین.

وی افزود: کلاه قرمزی خاطره مشترک نسل من با بچه های امروز است و به همین دلیل زمانی که به این گروه پیوستم احساس بسیاری خوبی داشتم.

این صدا پیشه افزود: برای تولید این مجموعه بسیار فکر می شود، خون دل ها خورده می شود و عوامل زحمات زیادی متقبل میشوند، در این شرایط امیدوارم این محصولات فرهنگی بومی بتواند جای بنتن و دیگر چهره‌های غیر ایرانی را در بازار نوشت افزار بگیرد و زود جای خودش را در خانه خانواده های ایرانی پیدا کند.

 

علی حدیدی، مدیرعامل شرکت تولید کننده دفترهای کلاه قرمزی ،سنجد و شکرستان نیز در این نشست گفت: ما ایرانی ها بیش از دو دهه با کلاه قرمزی خاطره داریم، این افتخار بزرگی است که عوامل برنامه ساز کلاه قرمزی نصیب شرکت ما کردند و امیدوارم بتوانیم در این فضا پاسخگوی مردم باشیم.

 

وی تصریح کرد: انتخاب این شخصیت روی جلد لوازم التحریر بچه ها بی دلیل نبوده و ما براساس آمارهایی که گرفتیم دریافتیم که کلاه قرمزی رکورد محبوبیت را دارد.بنابراین تصمیم گرفتیم از تصویر آن در زمینه وسایل آموزشی استفاده کنیم.

حدیدی گفت: بر اساس درخواست مدیران و عوامل کلاه قرمزی تلاش کردیم علاوه بر توجه به کیفیت ، این محصول را با قیمت مناسب تولید کنیم تا همه بچه ها توان خریداری آن را داشته باشند.

در پایان این مراسم تعدادی از این دفترها به کودکان مدرسه شین آباد و خبرنگاران نوجوان حاضر در جمع اهدا شد و عوامل مجموعه کلاه قرمزی با دختران شین آبادی عکس یادگاری گرفتند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها