نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر این‌که جبهه پیروان از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم قول حمایت و همکاری داده است، گفت: ما به شرط اعتدال، خردگرایی، تنش‌زدایی و حرکت به سمت وحدت بیشتر از سوی دولت از آن حمایت و دفاع خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۰۵۵۵۹

به گزارش مهر، محمدرضا باهنر در اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان این‌که ما دولت را به عنوان یک دولت اعتدالگرا و فراجناحی قبول داریم، افزود: یکی از مشکلات و معضلاتی که در کشور ما وجود دارد این است که هر دولتی روی کار می‌آید می‌خواهد قدیمی‌ها را کنار بگذارد و این رویه خوبی نیست. وی گفت: رئیس‌جمهور پس از روی کارآمدنش گفته بود ما نمی‌خواهیم همه را بیرون کنیم، اما کسانی را که بدون بلیت سوار اتوبوس شده بودند بیرون خواهیم کرد؛ اما رئیس‌جمهور بگوید چند درصد از این کسانی که شما تغییر داده‌اید بدون بلیت بوده‌اند؟ آیا همه این افرادی که تغییر کرده‌اند بدون بلیت سوار اتوبوس شده بودند؟ اگر این دولت اصلش بر تغییر باشد، این جای نگرانی است.

باهنر در ادامه در واکنش به تغییر استانداران تصریح کرد: آیا هیچ‌ یک از 30 نفر استاندار دولت احمدی‌نژاد به درد نمی‌خوردند؟ حداقل پنج یا شش نفر از آن استاندارها را می‌شد نگه داشت.

نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بعضی وقت‌ها تغییر معنادار است، مثلا تغییر رئیس بانک مرکزی که باید با سیاست‌های دولت هماهنگ باشد؛ اما برخی تغییرات به منظور تغییر انجام می‌شود که این هزینه‌بر است و دولت باید در این زمینه محتاط‌تر باشد.

وی تاکید کرد: ما حتی اعتقاد داریم که می‌شد چند نفر از وزرای احمدی‌نژاد را نگه داشت و از آنان استفاده کرد.

باهنر با اشاره به سیاست خارجی دولت یازدهم گفت: سیاست خارجی دولت یازدهم نسبت به دولت‌های قبلی تغییر رویکرد داشته است، اما سیاست‌های راهبردی و اصولی‌مان در کشور هیچ‌گاه تغییر نخواهد کرد.

وی با اشاره به دیپلماسی دولت احمدی‌نژاد و دولت اصلاحات ادامه داد: من هیچ‌گاه با دیپلماسی لبخند دولت اصلاحات و نه دیپلماسی اخم احمدی‌نژاد موافق نبوده‌ام، چرا که از این ابزارها باید به موقع در دیپلماسی استفاده کرد.

وی با تاکید بر این‌که یخ‌های میان ایران و آمریکا آب شدنی نیست، افزود: ما امروز به دوران مدیریت دشمنی رسیده‌ایم، یعنی می‌توانیم دشمن باشیم اما آن را طوری مدیریت کنیم که کمترین زیان را از این دشمنی ببینیم؛ بنابراین امروز دوران آب شدن یخ‌ها نیست و داستان ما با آمریکا با این نوع مذاکرات و دیدارها حل نخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها