پخش آزمایشی شبکه نسیم از امروز ساعت 8 صبح در سراسر کشور آغاز شد. برنامه‌های اصلی این شبکه به مدت دو ساعت پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۰۴۲۵۳
آغاز پخش آزمایشی شبکه نسیم

 در تهران این دو ساعت برنامه در طول ‌روز تکرار می‌شود و مردم دیگر استان‌ها هم می‌توانند بیننده برنامه‌های این شبکه، طبق زمان‌بندی تلویزیون استان خود باشند.

مردم تهران می‌توانند با تنظیم مجدد گیرنده‌های دیجیتال (ست‌آپ باکس) برنامه‌های شبکه نسیم را به صورت 24 ساعته دریافت کنند.

حسین کرمی، مدیر شبکه نمایش که مدیریت شبکه نسیم را نیز به عهده دارد، درباره این شبکه به جام‌جم گفت: نسیم مخفف چهار کلمه نشاط، سرگرمی، یادها و مسابقه است.

وی افزود: برای این شبکه برنامه‌های کوتاه‌مدت طراحی کرده‌ایم و قرار نیست از شبکه نسیم فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌هایی با زمان زیاد پخش شود. هدف از پخش برنامه‌های کوتاه‌مدت این است که بیننده در فرصتی کوتاه برنامه‌ای شاد و مفرح و متنوع را تماشا و به اصطلاح خستگی‌اش را پای تلویزیون درکند و با روحیه‌ای بهتر و با‌نشاط‌تر به کارهای روزانه‌اش رسیدگی نماید. کرمی با اشاره به این نکته که شبکه نسیم کاملا با مردم در تعامل خواهد بود، گفت: بخشی از برنامه‌های این شبکه را آثاری تامین می‌کند که مردم برای ما می‌فرستند. ما در این شبکه طریقه تصویربرداری با دوربین‌های خانگی و تلفن‌های همراه پیشرفته و طریقه بارگذاری (آپلود) را به مردم آموزش می‌دهیم.

مدیر شبکه نسیم درباره جدول پخش این شبکه و بخش‌های مختلف آن افزود: در بخش نسیم شما، تصاویر ارسال شده از طرف مردم که قالب طنز و شاد دارد، پخش می‌شود. این بخش شامل شیرین‌کاری، مراسم جشن، تقلید صدا و... است.

در بخش نسیم آفرینش، تصاویر زیبا و آرامش‌بخش از طبیعت به مخاطبان ارائه می‌شود. در بخش نسیم یادها، ‌برنامه‌های خاطره‌انگیز تلویزیون که مردم از آنها خاطره دارند، به نمایش گذاشته می‌شود. در بخش نسیم کلاسیک، قسمت‌های جذاب و دیدنی فیلم‌های کمدی کلاسیک پخش می‌شود. نسیم دیدنی‌ها هم به پخش تصاویر دیدنی مثل پرش از روی صخره و راه رفتن روی طناب، لحظه‌های دیدنی از سیرک‌ها و... اختصاص دارد. در بخش نسیم دوبله، برای برخی از فیلم‌ها و سریال‌ها متن نوشته شده و توسط دوبلورها اجرا می‌شود. مثلا برای برخی از صحنه‌های سریال یانگوم دیالوگ‌نویسی شده و دوبلورها به جای بازیگران این سریال دیالوگ‌های طنز را می‌گویند.برای بخش نسیم موسیقی هم موسیقی‌های شاد و محلی در نظر گرفته شده است.کرمی درباره پخش تولیدات مراکز استان از شبکه نسیم نیز گفت: مراکز استان تولیدات خود را برای پخش از این شبکه آغاز کرده‌اند و هر مرکز بنا به توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد با محور امید و شادی برنامه‌سازی کرده و برای ما ارسال می‌کند. این برنامه‌ها در یکی از بخش‌های شبکه نسیم گنجانده‌شده و پخش می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
صمدتوضیحی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
۰
۰
باسلام من آرزوم این بودكه روزی این چنین شبكه ای را داشته باشیم تا ازجستجوكردن كانالهای خارجی برای پیداكردن موسیقی های اصیل سنتی ایرانی خلاص شویم (صمدازتبریز)
حمید كروبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
۰
۰
(((ما در این شبكه طریقه تصویربرداری با دوربین‌های خانگی و تلفن‌های همراه پیشرفته و طریقه بارگذاری (آپلود) را به مردم آموزش می‌دهیم )))
ما هر جا را گشتیم محل اپلود را پیدا نكردیم !!!
بابا توروبخدا طریقه بارگذاری (آپلود) را لطفا اموزش دهید.
منتظرم....

پاسخ: http://tvnasim.ir/membership
از طریق سایت رسمی شبكه اقدام كنید.
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
۰
۰
چگونه میتوان عكس و فیلم را آپلود كنیم و كی نمایش داده میشود
fada
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
۰
۰
سلام.مرسی ازاینكه شبكه های تیوی ایرانی رو.....روزبروزبیشترمیكنید.واقعاممنون كه جایی به شبكه های ماهواره ای نمیدید.به همتتون خسته نباشیدمیگم..............................................................(زنده باد ایران)
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها