نوشاد عالمیان که برای حضور در لیگ برتر پینگ‌پنگ ایران با تیم پتروشیمی بندر امام قرارداد امضا کرده است، چندی پیش دعوتنامه‌ای از یک تیم لیگ برتری فرانسه دریافت کرد تا در لیگ 2014 در یکی از تیم‌های این کشور توپ بزند، اما عالمیان ترجیح داد بار دیگر در ایران بازی کند و سال آینده به درخواست این تیم فرانسوی فکر کند.
کد خبر: ۶۰۴۱۴۵

به نظر می‌رسد مشکل سربازی این پینگ‌پنگ‌باز المپیکی از جمله دلایلی باشد که حضور عالمیان در لیگ‌های خارج از کشور را منتفی می‌کند.‌/‌ ایسنا

دبیر هندبال: با متخلفان بشدت برخورد می‌شود

دبیر فدراسیون هندبال از پیگیری حاشیه‌های هفته هشتم لیگ برتر خبر داد و گفت: پس از بررسی موضوع در کمیته انضباطی بشدت با تخلفات برخورد می‌شود.

خسرو نصیری در این زمینه به ایسنا گفت: هنوز تاریخ برگزاری کمیته انضباطی برای بررسی حاشیه‌های ایجاد شده در هفته هشتم لیگ برتر هندبال مشخص نیست؛ زیرا هنوز گزارش کامل ناظر و داوران همه بازی‌ها به دست ما نرسیده است. اما مطمئن باشید بزودی این حاشیه‌ها بررسی می‌شود و در کمیته انضباطی بشدت با آن برخورد می‌کنیم.

وی افزود: این‌ که چرا بی‌جهت چنین حاشیه‌هایی در یک هفته لیگ رخ داد به نظر مشکوک است. احساس می‌کنم افرادی وابسته به جریانی خاص درصدد حاشیه‌سازی و جوسازی و بزرگنمایی هستند. ما باید این موارد را پیگیری کنیم.‌/‌ جام‌جم

قهرمان کشتی فرنگی جهان دچار سانحه شد

طالب نعمت‌پور، فرنگی‌کار وزن 84 کیلوگرم کشورمان در جاده خرم‌آباد به کوهدشت دچار سانحه رانندگی شد. به گزارش سایت فدراسیون کشتی، خودروی نعمت‌پور دو روز پیش در جاده با گاردریل برخورد و طی آن دست وی دچار آسیب‌دیدگی شد. نعمت‌پور پس از این حادثه به بیمارستان منتقل شد و هم‌اکنون دوران نقاهت را در منزل پشت‌سر می‌گذارد.وی در این زمینه گفت: در این حادثه خودروی من به گاردریل جاده برخورد کرد و خوشبختانه مشکل جدی وجود ندارد و می‌توانم از چند هفته آینده تمریناتم را از سر بگیرم.‌/‌ جام‌جم

نمایندگان کاراته ایران در راه روسیه

تیم پنج نفره کاراته کشورمان در دو بخش مردان و بانوان برای حضور در رقابت‌های کامبت گیمز، زیرنظر سازمان اسپورت آکورد بیست و ششم مهر راهی روسیه خواهد شد.

به گزارش فدراسیون کاراته، تیم ملی کشورمــان با سه کومیته‌کا در بخش مردان و دو کومیته‌کا در بخش بانوان، بیست و ششم مهر راهی سن‌پترزبورگ روسیه محل برگزاری این مسابقات خواهد شد.

سعید احمدی در وزن منهای 67، علی فداکار در وزن منهای 84 و ذبیح‌الله پورشیب در وزن به اضافه 84 کیلوگرم در بخش مردان و نسرین دوستی در وزن منهای 50 و حمیده عباسعلی در وزن به اضافه 68 کیلوگرم در بخش زنان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

علیرضا سمندر، رئیس فدراسیون کاراته نیز تیم اعزامی را همراهی می‌کند و مسعود رهنما هدایت کاراته‌کاهای ایران را برعهده خواهد داشت. این رقابت‌ها طی روزهای بیست و هشتم تا بیست و نهم مهر برگزار می‌شود./‌ جام‌جم

سومین مرحله رقابت‌های آزاد تیراندازان معلول

سرپرست انجمن تیراندازی جانبازان و معلولان از برگزاری سومین مرحله مسابقات آزاد تیراندازی در آبان خبر داد.‌رقیه ‌الله‌کرمی، سرپرست انجمن تیراندازی جانبازان و معلولان در این خصوص گفت: مهلت ثبت‌نام و اعلام آمادگی تا بیست و هفتم مهر تعیین شده و پس از آن سومین مرحله مسابقات در آبان ماه و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.وی افزود: این مرحله نیز مانند دو مرحله گذشته در دو گروه مردان و زنان، در دو کلاس SH1 و SH2، هفت ماده P1، P2،R1 ، R2، R3، R4،R5 و در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی برگزار می‌شود. هدف ما کشف استعدادهای جدید و ایجاد فرصت برای تیراندازانی است که رکوردهای قابل قبولی را به ثبت رسانده‌اند و در صدد محک زدن توانایی‌های خود هستند.‌/‌ جام‌جم

رقابت 62 کشور در وزنه‌برداری قهرمانی جهان

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در لهستان با حضور ۶۲ کشور برگزار می‌شود.این رقابت‌ها از روز یکشنبه، بیستم اکتبر (بیست و هشتم مهر) با رقابت‌های دستــــه 48 کیلوگرم زنان در شهر وروکلای لهستان آغاز می‌شود.

وزنه برداران گروه B و C دسته 56 کیلوگرم مردان نیز در همین روز روی تخته می‌روند، اما رقابت‌های گروه A این وزن در روز دوم (دوشنبه بیست و نهم مهر) برگزار می‌شود.

نخستین وزنه‌بردار ایرانی که روی تخته می‌رود به احتمال فراوان مجید عسکری است که این روزها در اردوی تهران خود را برای رقابت‌های جهانی آماده می‌کند.

رقابت‌های گروه A دسته 62 کیلوگرم مردان روز سه‌شنبه بیست و دوم اکتبر(سی‌ام مهر) برگزار می‌شود و عسکری در صورت حضور در ترکیب نهایی تیم ملی از ساعت 22 و 30 دقیقه آن روز به وقت تهران، با حریفان جهانی خود رقابت می‌کند. رقـــابت‌های جهانی لهستان تا روز یکشنبه بیست و هفتـــم اکتبر(پنجم آبان) ادامه خواهد داشت./‌ جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها