فرهنگسراهای پایتخت در هفته آخر ماه رمضان برگزار می کنند

اجرای 260 برنامه فرهنگی هنری در تهران

کتاب «لذت نقد» نوشته مسعود فراستی رونمایی می شود

اجرای 230 برنامه توسط مراکز فرهنگی هنری تهران

کتاب «لذت نقد» نوشته مسعود فراستی، منتقد سینما رونمایی می شود و در کنار این ویژه برنامه مراکز فرهنگی هنری تهران میزبان بیش از 230 برنامه خواهند بود.
کد خبر: ۶۰۳۴۸۱
اجرای 230 برنامه توسط مراکز فرهنگی هنری تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مراسم رونمایی از کتاب مسعود فراستی ساعت 16 روز دوشنبه 15 مهر ماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

اجرای نمایش «کله پوک ها» و نمایش «تصادف قطار پنج و بیست دقیقه»، 13 تا 17 مهر در فرهنگسرای ارسباران از جمله برنامه های نمایشی این هفته در مراکز فرهنگی هنری تهران است.

بررسی معماری ایران در باشگاه معماری تهران، 16 مهر در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود و همچنین به مناسبت روز جهانی کودک، جشن روز جهانی کودک، 16 مهر در فرهنگسرای رویش اجرا می شود.

شب قصه گویی نوجوانان با حضور دکتر شیری، 15 مهر در فرهنگسرای ارسباران، جلسات آموزش ترانه سرایی، خوانش، نقد و تحلیل ترانه، 14 مهر در فرهنگسرای فردوس، نقد کتاب «پاییز در بهشت»، 17 مهر در فرهنگسرای سرو و کارگاه شعر و اندیشه، 14 مهر در خانه فرهنگ دولت آباد از جمله برنامه های ادبی هفته جاری است.

نمایشگاه های نقاشی به مناسبت روز جهانی کودک، 13 تا 18 مهر در فرهنگسرای سرو، معرق و منبت، تا پایان هفته در فرهنگسرای گلستان، نمایشگاه عکس امنیت شامل آثاری از هنرمندان نیروی انتظامی تا پایان هفته در فرهنگسرای خاوران و نمایشگاه عکس مبارزات کودکان و نوجوانان فلسطینی تا 18 مهر ماه در فرهنگسرای بهمن برپا می شوند.  

مسابقه عکاسی قاب 14، با موضوع ثبت لحظات شهروندی تا 16 مهر در فرهنگسرای اخلاق، کارگاه های آموزشی بازیگری و کارگردانی با عنوان اشک ها و لبخندها، 16 مهر در مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق(ره)، کارگاه آموزش نقاشی رنگ روغن با عنوان نقش خیال، 16 مهر در خانه فرهنگ امیرکبیر و کارگاه نقد و بررسی آثار هنری دوره رنسانس، 15 مهر در فرهنگسرای آفتاب، از دیگر برنامه های فرهنگی هنری هفته جاری در پایتخت است.  

علاقه مندان می توانند جهت دریافت فهرست کامل برنامه ها به پایگاه اینترنتی www.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره 1837 تماس بگیرند.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها