مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی گفت: اجرای اصل 44 متوقف نشده است و پس از تغییرات مدیریتی در سازمان خصوصی‌سازی روند آن ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۶۰۲۹۹۳

داوود خانی در گفت‌وگو با ایرنا، با بیان آن که، واژه توقف برای امر مطلق به کار برده می‌شود، اظهار کرد: از آنجا که اجرای این قانون در دستور کار است، نمی‌توان برای این امر از این واژه استفاده کرد.وی با اشاره به تغییرات مدیریتی در سطوح مختلف و سازمان خصوصی‌سازی تصریح کرد: به طور عام جابه‌جایی‌ها در ابتدا همراه با رکود در اجرای امور است.

خانی تصریح کرد: پس از انجام تغییرات در سازمان خصوصی‌سازی و احاطه متصدیان بر امور و فعالیت‌ها، واگذاری‌ها از طریق این سازمان ادامه می‌یابد.

حمیدرضا فولادگر، رئیس کمیسیون اصل 44 مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: اجرای اصل 44 قانون اساسی همانند گذشته در دستور کار است.وی ادامه داد: با وجود این از آنجا که باید تغییراتی در واگذاری‌ها انجام شود، واگذاری سهام برخی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارتخانه‌ها نظیر وزارت نیرو از دستور کار خارج شده است.

فولادگر از تجدیدنظر در فهرست واگذاری سهام برخی از شرکت‌های دولتی خبر داد و گفت: قرار است اصلاحاتی در این فهرست انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها