فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: اظهارات اخیر اوباما نشان از ناتوانی این کشور در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۶۰۱۲۰۳

به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در کنگره شهدای دفاع مقدس استان کرمان با بیان این‌ که از ابتدای انقلاب تا به امروز تمام تلاش دولتمردان آمریکا و متحدانش در جهت و مسیر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: اگر امروز رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید در پی براندازی نظام ایران نیست، بدانید که از سر لطف نبوده و فقط نشانه‌ای از ناتوانی این کشور از سه دهه مقابله با ایران است.وی با تاکید بر این ‌که آمریکا امروز به این نتیجه رسیده که دیگر نمی‌تواند در جهت براندازی نظام ایران قدمی بردارد، افزود: تاریخ انقلاب ایران نشان می‌دهد که آمریکا همواره به دنبال مقابله با جمهوری اسلامی ایران و اهداف و برنامه‌های آن بوده است.فرمانده سپاه قدس خاطرنشان کرد: آمریکا که بدترین کارها و برنامه‌ها را علیه جمهوری اسلامی ایران ترتیب داده، چگونه امروز ادعا می‌کند که به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی نیست.وی با تاکید بر این ‌که سخنان اوباما نیز باید در سیاست‌های آمریکا اعمال شود، افزود: ملت ایران هیچ‌گاه کار‌هایی که آمریکا در طول ۳۵ سال گذشته در حق مردم این کشور روا داشته، از ذهن خود پاک نخواهد کرد.

سلیمانی با بیان این‌ که فرهنگ دفاع مقدس، در زندگی مردم وارد شده است، گفت: دفاع مقدس یار پیوسته‌ای برای مردم ایران است که در اذهان آنها ماندگار شده است.

 

پیروز نهایی معادلات منطقه ایران بود

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران طی سخنانی در مراسم دیگر در استان کرمان گفت: آمریکا با جنگ‌افروزی در منطقه و حمله به عراق و افغانستان قصد داشت ایران را محدود یا منزوی کند، در حالی که حاصل این جنگ‌ها شکست برای آمریکا و پیروزی برای ایران بود.

وی اظهار کرد: آنها که ادعا می‌کنند ایران کشورهای منطقه را بلعیده، سخت در اشتباهند؛ چراکه بلعیدن فرهنگ خود آنهاست. وی با اشاره به این ‌که امروز منطق و گفتمان فرهنگی ایران، در بسیاری از کشورهای جهان تاثیرگذار بوده است، افزود: وجود این فرهنگ سبب شده ایران در بسیاری از کشورهای منطقه به اهداف خود دست یابد.

وی با تاکید بر این ‌که پیروز نهایی همه آتش‌افروزی‌های آمریکا در منطقه، جمهوری اسلامی ایران بوده است، گفت: ایران بدون آن که طرف مقابل باشد یا حتی یک شهید بدهد، به اهداف و برنامه‌های خود دست یافته‌ است.

سلیمانی با بیان این‌ که امروز آمریکا پس از ۳۵ سال به شکست خود در مقابله با ایران اعتراف می‌کند، خاطرنشان کرد: دلیل اعتراف سردمداران آمریکا به شکست از ایران، به سبب مقاومت ملت ایران است که با وجود همه فشارها و تحریم‌های غرب همچنان آماده جهاد هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها