شیوه‌نامه و جزئیات پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده شهری در سال ٩٢ از سوی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران ابلاغ شد که براساس آن سقف تسهیلات با رشد ۵ میلیون تومانی به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافت.
کد خبر: ۵۹۹۷۹۰

به گزارش تسنیم، محمدعلی فرشادفر، رئیس اداره بافت‌های فرسوده شهری استان تهران با اعلام این خبر تصریح کرد: بیست‌و دوم شهریور امسال، جزئیات نحوه پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در سال 92 از طرف شرکت عمران و بهسازی شهری ایران جهت اجرا به ادارات‌کل راه و شهرسازی کشور ابلاغ شد.

وی افزود: مدارک و ضوابط پرداخت تسهیلات در سال 92 مطابق با شیوه‌نامه سال ٩١ بوده و تنها اختلاف ایجاد شده سقف پرداخت تسهیلات ساخت مسکن است که امسال تا سقف ٣٠٠ میلیون ریال افزایش یافته است.

فرشادفر بانک‌های عامل پرداخت‌کننده این تسهیلات را بانک ملی ایران، صادرات، ملت، سپه، رفاه کارگران و تجارت اعلام کرد و گفت: متقاضیان جهت اطلاع کامل از جزئیات شیوه‌نامه می‌توانند به سایت اداره‌کل راه و شهرسازی تهران به‌آدرس www.trudo.ir لینک بافت فرسوده شهری و بخش قوانین و مقررات مراجعه کنند.در شیوه‌نامه پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده سال 91 حداکثر سقف وام 25 میلیون تومان برای واحدهای صنعتی‌ساز بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها