تصویربرداری مینی سریال «رنگ شک» به کارگردانی فریبرز عرب نیا اواسط مهرماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۹۹۷۰۲
«رنگ شک» عرب‌نیا بازیگرانش را شناخت

به گزارش شبکه ایران، فریبرز عرب‌نیا اولین تجربه سریال‌سازی‌اش را با عنوان «رنگ شک» 15 مهرماه جلوی دوربین می‌برد. ترکیب بازیگران اصلی این مینی‌سریال پلیس مشخص شده است و مذاکره با یک بازیگر شناخته شده برای یکی از شخصیت‌های محوری داستان ادامه دارد.
فریبرز عرب نیا ،شاهرخ فروتنیان ، صالح میرزا آقایی ، شهرزاد کمال زاده ، امیر مولوی ، معصومه آقاجانی ، حمیدرضا هدایتی ، رضا نوری و محمدرضا شیرخانلو بازیگرانی هستند که تا کنون با این پروژه قرارداد بسته‌اند .
فریبرز عرب‌نیا علاوه بر بازیگری و کارگردانی، کار نگارش فیلمنامه را نیز به عهده داشته است و در آن داستان یک افسر نیروی انتظامی را روایت می‌کند که وارد یک باند بسیار مخوف مواد مخدر شود. اما به دلیل فوق سری بودن عملیات تنها یکی از فرماندهان مافوق او از این ماموریت مطلع است که در این راه با مشکلات متعددی مواجه می‌شود.
از دیگر عوامل این سریال می‌توان به مدیر تصویربرداری: حسن اسدی ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: اکبرنصیری ، دستیار دوم کارگردان: ارسطو خوش رزم ، مدیر تولید: مهدی بدرلو ، طراح گریم : محسن موسوی ، اجرای گریم: آفرین صادقی ، پژمان بنفشه خواه ، مدیر تدارکات : پرویز کاظم لو ، عکاس : مسعود پاکدل اشاره کرد.
«
رنگ شک» در 5 قسمت 40 دقیقه‌ای در مرکز سیمافیلم تولید می‌شود

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها