درخواست سرمربی فجر از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ

یاوری: جان پدرتان ما را قربانی بازی پرسپولیس نکنید!

سید جلال حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای کرانچار ما قانون را خوب بلدیم اما یا شما خوابید و یا در این فوتبال نیستید.
کد خبر: ۵۹۹۱۱۲
حمله بازیکن اخلاق به کرانچار: خوابی یا فوتبال نمی‌دانی؟

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ سید جلال حسینی در گفت‌وگو با  فارس، در مورد بازی با سپاهان اظهار داشت: با توجه به وضعیت دو تیم، می‌توانست بازی پرسپولیس و سپاهان زیباتر شود اما متأسفانه این بازی خوب تبدیل به یک مسابقه بد شد.

وی افزود: متأسفانه جریان بازی را با مسائلی که پیش آمد از کار انداختند و فوتبال خراب شد. نمی‌دانم در مورد چه چیز بازی پرسپولیس و سپاهان حرف بزنم اما نباید با پرسپولیس این کار را می‌کردند.

حسینی ادامه داد: ما 90 دقیقه 10 نفره بازی کردیم آن هم با قیمت یک اشتباه، بازیکن حریف بازیکن ما را زد اما بازیکن ما را اخراج کردند.

حسینی که در پایان مسابقه به عنوان بازیکن اخلاق برگزیده شد  ادامه داد: شنیدم کرانچار اعلام کرده که این یک قانون است که در دقیقه 2، 42، 50 یا  60 یک بازیکن اخراج شود طبیعی است اما آقای کرانچار حرف‌هایی که می‌زنی را می‌دانی یعنی چه؟!

وی افزود: ما خودمان قانون را بلدیم و می‌دانیم کی اخراج درست است و کی غلط اما شما باید قانون را یاد بگیرید و فیرپلی را به بازیکنانت یاد بدهی، بازیکن شما چگونه فیرپلی را انجام داد و بازیکن ما چگونه، در شرایطی که وضعیت خوبی داشت توپ را به دروازه‌بان شما داد. من خلعتبری را می‌گویم.

مدافع قرمز‌پوشان خاطر نشان کرد: آقای کرانچار با این حرف‌هایت یا نمی‌دانی فوتبال چیست و یا خوابی و اصلا در جای دیگر در حال مربیگری هستی، ما قانون فوتبال را بلدیم اما اگر دقیقه 2 یا 3 بازی این طور بازیکنان خودت را اخراج می‌کردند همین حرف‌ها را می‌زدی، پس بهتر است در این باره سکوت کنی.

حسینی یادآور شد: من قصد بی‌احترامی به هیچ کس را ندارم اما کرانچار بهتر است خودش دنبال درست کردن مربیگری خودش باشد و بداند در کجا مربیگری می‌کند و همه چقدر فوتبال را متوجه می‌شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که نظرت در مورد داوری چیست گفت: در مورد داوری همه مردم همه چیز را دیدند پس بهتر است خودشان و کارشناسان قضاوت کنند نه من.

مدافع سرخپوشان افزود: حرف من امروز با بازیکنان پرسپولیس است، آنها بدانند باید بیشتر تلاش کنیم تا به حقمان در لیگ برتر برسیم، ما از الان به بعد باید با چند گروه مبارزه کنیم تا به نتایج خوب برسیم، باید با گروه‌هایی مبارزه کنیم که هر وقت دوست داشتند ما را به کرج بفرستند بازی کنیم و یا هر موقع دوست نداشتند این کار را نکنیم، ما باید تمام تلاشمان را بکنیم که اجازه ندهیم این گروه‌ها به ما ضربه بزنند، من باز هم تأکید می‌کنم در بازی با سپاهان با وجود اینکه دوستان سعی می‌کنند که رد را گم کنند اما باید اعلام کنم که فیرپلی را خلعتبری انجام داد نه بازیکن سپاهان که حتی خود اصفهانی‌ها هم از کارش ناراحت بودند، پس اینجا کرانچار باید این آموزش‌ها را به بازیکنانش بدهد نه به دنبال حرف‌های بی‌ربط و مسئله‌ای باشد که به او مرتبط نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها