شبکه تلویزیونی شما 7 فیلم با موضوع دفاع مقدس را که از تولیدات مراکز استان های صدا و سیماست برای پخش در نظر گرفته است

دفاع مقدس در قاب شبکه شما

شبکه شما برای هفته دفاع مقدس پخش چند فیلم تلویزیونی با موضوع دفاع مقدس را تدارک دیده که پخش آنها از سی‌ام شهریور هر شب ساعت 20 و 30 دقیقه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۹۸۲۱۰

به گزارش روابط عمومی شبکه شما، فیلم تلویزیونی «لک‌لک‌ها به خانه برمی‌گردند» تولید صدا و سیمای مرکز کرمانشاه ساخته غلامحسین لطفی روز شنبه پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره خانواده‌ای است که بتازگی کودکی را از پرورشگاه به فرزندخواندگی پذیرفته‌اند، اما زن نمی‌تواند با بچه ارتباط برقرار کند و از همسرش می‌خواهد به هر شکلی شده او را به پرورشگاه بازگرداند...

تله‌فیلم «آلواتان» به تهیه‌کنندگی اسماعیل خضری در سیمای مرکز مهاباد تولید شده است. داستان این فیلم درباره مبارزات مردم مناطق مرزی کردنشین ایران قبل از شروع جنگ تحمیلی با رژیم بعث عراق است. اسماعیل خلج، جمشید جهانزاده، محمود مقامی، محمدرضا انتظامی، ابراهیم بومی، آسیه خضری و امید متقی در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «نیشتمان» تولید صدا و سیمای مرکز کردستان به کارگردانی فرهاد مسکوک روز اول مهرماه از شبکه شما پخش می‌شود.

نیشتمان دختر کرد جوانی است که در کودکی همه اعضای خانواده‏اش را در بمباران حلبچه از دست داده است، تحت سرپرستی خانواده‏ای در ایران زندگی می‏کند. نیشتمان که خود نیز شیمیایی شده است تحت درمان پزشکان به سر می‏برد و...

فیلم «همسنگار» ساخته احسان عبدی‌پور در صدا و سیمای مرکز بوشهر تولید شده است و داستان آن درباره محاصره شهرهای آبادان و خرمشهر است. درست در زمانی که مردم هیچ راه خروجی جز بهمن‌شیر ندارند، فردی به نام شریف در خارک متوجه ماجرا می‌شود و برای کمک به مردم، لنچ خود را به دوستان قدیمی‌اش می‌دهد و...

فیلم تلویزیونی «سفر بر مدار مهتاب» به کارگردانی سیدمحسن یوسفی در صدا و سیمای مرکز مازندران تولید شده و روز سوم مهر از شبکه شما پخش می‌شود. این فیلم داستان دو کشتی‌گیر جوان را روایت می‌کند که برای قهرمانی با یکدیگر کشتی می‌گیرند. جعفر دهقان، رامبد شکرابی، عبدالرضا زهره کرمانی، حسن اسدی، زهرا سعیدی، حسن سعیدی، مریم پاکزاد، هوشنگ رضایی و عسگری رئیسی در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «همپای آب» ساخته حسین قاسمی جامی و از تولیدات صدا و سیمای مرکز خوزستان چهارم مهر ماه از شبکه شما پخش می‌شود. نقش‌های اصلی این فیلم را مجید حاجی‌زاده، لیلابلوکات، محمود مقامی و حسن اسدی بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «سما در آتش» که از تولیدات صداوسیمای مرکز خوزستان است پنجم مهر ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه شما به نمایش درمی‌آید. نسرین مقانلو، راعد تمیمی و منصور نواصری در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها