متولدین فروردین: مدتی است تلاش می‌کنید ناراحتی‌ها و نگرانی‌های گذشته را کنار بگذارید؛ تا حدی هم در این کار موفق بوده‌اید، ولی هنوز ردپایی از نگرانی‌های‌تان در زندگی دیده می‌شود. خیلی به خودتان سخت نگیرید. زمان همه چیز را حل خواهد کرد.
کد خبر: ۵۹۷۷۱۱

متولدین اردیبهشت: برای این‌که به اهداف‌تان دست پیدا کنید، به مشاوره با فردی آگاه نیاز دارید، اما شما فقط می‌خواهید اطرافیان کارتان را تائید کنند. بهتر است به فردی مراجعه کنید که واقعا می‌تواند به شما در انتخاب بهترین‌ها کمک کند و آن وقت است که به موفقیت واقعی می‌رسید.

متولدین خرداد: خیلی وقت‌ها با نظر سایر افراد مخالفت می‌کنید و به نظر می‌رسد از این مخالفت‌کردن‌ها خوش‌تان می‌آید. یادتان باشد مخالفت‌کردن با اکثریت گاهی خوب است و گاهی هم می‌تواند اثراتی منفی داشته باشد.

متولدین تیر: حافظه خوب شما باعث می‌شود اتفاقات خوب و بد زندگی را به این راحتی‌ها فراموش نکنید؛ بخصوص مواردی که احساسات و عواطف شما را تحت تاثیر قرار داده باشد. این روزها هم ذهن‌تان درگیر یکی از همین اتفاقات است و باعث شده نتوانید بخوبی وظایف‌تان را انجام دهید. دست از فکر‌کردن بردارید و سعی کنید آینده را بسازید.

متولدین مرداد: برنامه‌ای برای این هفته در نظر گرفته‌اید که شاید دیگران آن را خیلی دوست نداشته باشند. شما معمولا از انجام کارهای جدید و حتی کمی خطرناک و هیجان‌انگیز لذت می‌برید و مهمانی‌ رفتن و مهمانی‌دادن را هم دوست دارید، اما زمانی که می‌خواهید برای اعضای خانواده‌تان چنین برنامه‌هایی را طراحی کنید، خوب است نظر آنها را هم بپرسید.

متولدین شهریور: دیگران ممکن است تصور کنند شما انسانی بی‌عاطفه هستید چون معمولا عشق و محبت‌تان را براحتی نشان نمی‌دهید. این هفته سعی کنید بیش از پیش به اطرافیان‌تان محبت کنید تا آنها هم دلگرم‌تر شوند.

متولدین مهر: استعداد فوق‌العاده‌ای دارید، اما شاید نتوانید همیشه از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. این روزها اما باید حسابی دقت داشته باشید و به کمک قوه و توان ذهنی‌تان، در مورد موضوعی خاص قضاوت کنید. سعی کنید بیطرف باشید و منصفانه داوری کنید؛ همان‌طور که همیشه از شما انتظار داشته و دارند.

متولدین آبان: همه انسان‌ها دچار ضعف‌ها و مشکلاتی هستند که باید آنها را بپذیرند، حل کنند و به موقعیت‌هایی بهتر دست یابند. با این حال، شما گاهی این موضوع را فراموش می‌کنید و از خودتان بیش از حد انتظار دارید.

متولدین آذر: همیشه لازم نیست درباره همه اتفاقات زندگی، به دیگران توضیح دهید و مسائل را به طور کامل برای آنها تشریح کنید. بسیاری از اتفاقات فقط به خودتان مربوط است و نیازی نیست درباره آنها صحبت کنید.

متولدین دی: شخصیت محکم و مصمم شما باعث می‌شود در برابر دشمنان پیروز شوید. به خودتان شک نکنید و توانایی‌های‌تان را دست کم نگیرید. خوب است اطراف‌تان کمی تغییر و تحول ایجاد کنید تا روحیه‌تان هم بهتر شود. همچنین پروژه‌ها و برنامه‌های کاری را کمی سبک‌تر کنید و بیشتر به استراحت بپردازید.

متولدین بهمن: احساس می‌کنید چند وقتی است که تنها شده‌اید و دیگر مانند گذشته نمی‌توانید در جمع‌های دوستانه حاضر شوید. دیگران را مقصر ندانید و شیوه برخوردتان را تغییر دهید. اول از همه یادتان باشد افراد را همان‌طور که هستند بپذیرید و نه آن‌گونه که می‌خواهید.

متولدین اسفند: احساس می‌کنید دوستان و اعضای خانواده از شما دور هستند و خیلی با شما مشورت و همفکری نمی‌کنند. این طرز فکر هم باعث شده، تنهایی و فاصله میان شما بیشتر و بیشتر شود. اگر می‌خواهید این مشکل را حل کنید، کمی از گوشه تنهایی خودتان بیرون بیایید و با مهربانی با آنها برخورد کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها