مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: مهم‌ترین دلخوشی من اعتقادی است که قلعه‌نویی به بازی‌ام دارد و من هم برای گرفتن حقم رقابت خواهم کرد.
کد خبر: ۵۹۷۵۸۵
برهانی: تنها دلخوشی‌ام اعتقاد قلعه‌نویی است

آرش برهانی در گفت‌وگو با  فارس،‌ در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دیدار مقابل بوریرام و وضعیت کلی خودش در فصل جاری صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانیم:

 شرایط استقلال در تایلند چطور است؟

فکر می‌کنم خستگی به تنمان مانده و هتل هم آن‌طور که فکرش را می‌کردیم نبود، یکسری کمبودها هست ولی فکر نمی‌کنم برای بازی روز چهارشنبه مشکلی پیش بیاورد.

راست می‌گویند که پشه و سوسک در هتلتان زیاد است؟

بچه‌ها یکسری صحبت‌‌ها می‌کردند ولی من به این مسائل دقت نکردم، مشکل که زیاد داریم، اولا که رطوبت اینجا بسیار بالا است و اصلا معلوم نیست هوا خوب است یا بد، یک دقیقه باران به شدت می‌آید و یک دقیقه بعد چنان آفتابی می‌شود که گرما زیادی را تحمل می‌کنیم اما زمین تمرین خوبی دارند و فکر می‌کنم زمین مناسبی هم برای بازی داشته باشند.

 بازی را که دیدید و به استادیوم رفتید، بوریرام چطور بود؟

بازی خوبی بود و سطح لیگ‌شان هم به سرعت بالا رفته چون تا آنجایی که یادم هست تا 4 - 5 سال پیش اینگونه نبود، آنها ورزشگاه اختصاصی دارند که از خیلی تیم‌های لیگ‌مان جلوتر هستند و به شدت پیشرفت می‌کنند.

با آن بازی که از آنها دیدید چهارشنبه دردسرساز نمی‌شوند؟

فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد، به نظرم بتوانیم آنها را شکست دهیم، درست است که در تهران زیاد خوب بازی نکردیم ولی اعتقاد دارم آن روز، روز بد ما بود و ما هم انگیزه داریم که حریفمان را از پیش رو برداریم.

 کمی هم در مورد خودت صحبت کن. فصل جدید چگونه بر تو گذشت؟

واقعیت این است که از قبل از شروع فصل فکر نمی‌کردم تا هفته نهم دو 45 دقیقه و دو 50 دقیقه بازی کرده باشم. انگیزه‌ها و فکرهای زیادی در سرم بود و به قولی رویاپردازی‌های خوبی داشتم. در اولین بازی مقابل گسترش فولاد گل زدم و دو سه موقعیت هم داشتم ولی فکر نمی‌کنم طبق آن چیزهایی که فکر می‌کردم پیش رفته باشم.

پشیمان نشدی که امسال در استقلال ماندی چون اول فصل هم یکسری اتفاقات افتاده بود.

آن مسائل فقط سوءتفاهم بود. من با قلعه‌نویی صحبت کردم و خودش گفت که نزد فتح‌الله‌زاده بروم و قرارداد ببندم. الان هم هیچ مشکلی ندارم و اینکه می‌گویند من با قلعه‌نویی مشکل داشتم شایعه است و فکر نمی‌کنم بازی نکردنم ربطی به اتفاقات اول فصل داشته باشد. ما یکی دو مهاجم خوب گرفتیم مثل همه سال‌هایی که در استقلال بودم. همیشه هم رقابت کردم و امسال هم این کار را انجام میدهم.

 سالی که آقای گل شدی قلعه‌نویی می‌گفت تو یکی از بهترین مهاجمان بعد از انقلاب هستی حالا نگاه او عوض شده یا شرایط تو تغییر کرده است؟

هنگامی که من در امارات بودم و می‌خواستم برگردم نشستی با قلعه‌نویی داشتم که در حرف‌هایشان نشان می‌داد به من اعتقاد دارد. هنوز هم همین اعتقاد را داشته که از من خواسته قرارداد ببندم. شاید باور نکنید ولی تنها دلخوشی من همین اعتقاد امیر قلعه‌نویی است. تلاش می‌کنم تا بتوانم جایگاهم را به دست آورم. چون خیلی خوشبین هستم و اعتماد به نفسم بالاست.

 گفته بودی عروسی به کوچه تو هم می‌آید. این جمله تو کنایه بود یا انگیزه در آن وجود داشت؟

قبول دارم که در این برهه شرایط خوبی نداشتم اما یادتان نرود منتظر فرصت هستم تا با گلزنی در یک مسابقه جایگاهم را پس بگیرم. اگر عروسی به کوچه ما هم آمد همه آنهایی که در این مدت حمایتم کردند هم دعوت هستند.

به نظر تو آمار گلزنی استقلال در این فصل خوب بوده؟

فکر می‌کنم مجیدی سه گل،‌ قاضی سه گل و من هم یک گل زده‌ایم. آمار بدی نداریم ولی می‌توانستیم بهتر از اینها باشیم.

 

 اما در سه بازی گذشته در لیگ اصلا گل نزدید؟

نگران نیستم چون بازیکنان باسابقه‌ای داریم و شرایطم به شکلی است که کارمان سخت شده. مصدومیت، خستگی و فشردگی بازی‌ها روی استقلال اثر گذاشته و اگر تیم ما کامل بود شک نکنید آمار گلزنی مهاجمان هم بیشتر می‌شد.

 اینکه مدام می‌گویید نبود جباری در روند گلزنی مهاجمان تاثیر دارد، واقعیت است یا اینکه این ضعف کلی به تیم برمی‌گردد؟

خودتان می‌دانید جباری بازیکن بزرگی است و زمانی که در استقلال بود در هر بازی حداقل یکی دو موقعیت گیر خود من می‌آمد. ما بازیکن بزرگی را از دست دادیم و امیدوارم هر چه زودتر شرایطی به وجود بیاید که یا جباری به استقلال برگردد یا جایگزین مناسب به جایش پیدا کنیم.

چرا اینقدر به فشردگی بازی‌های استقلال تاکید دارید. تیم‌های دیگر هم همین شرایط را دارند و فکر نمی‌کنید درخواست‌تان غیرمنطقی است؟

من می‌گویم اگر بازی با ذوب‌آهن ما عقب می‌افتاد اتفاق خاصی رخ نمی‌داد، شاید الان که اینجا هستیم بیشتر تمرکز داشتیم. خسته‌تر نبودیم و به نوعی حمایت هم می‌شدیم. ما می‌گوییم به استقلال نگاه ملی داشته باشند خودتان شاهد بودید چند ساعت پرواز داشتیم چقدر قبل از پرواز معطل شدیم و کلا یک روز در راه بودیم. قبول کنید این مسائل در روند کلی یک تیم تاثیرگذار است.

 خیلی‌ها می‌گویند اگر استقلال در بازی مقابل بوریرام نتیجه نگیرد به بحران می‌رود.

خدا را شکر که استقلال در بازی‌های آسیایی افت نکرده و باخت‌های لیگ درس خوبی به ما داد تا نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. مطمئن باشید با 6 ملی پوشی که ما در تیم‌مان داریم و البته آنها تجربه حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی و حتی خود جام جهانی را دارند که همین موضوع اجازه نمی‌دهد خیلی راحت بازی‌های آسیایی را از دست بدهیم.

دوست داری در صورت صعود با کدام تیم بازی کنید؟

فکر کردن به این موضوع تمرکز‌مان را برای بازی با بوریرام می‌گیرد ما سابقه بازی با تیم‌های عربستانی را داشتیم و فکر می‌کنم کار آنجا راحت باشد اما هیچ حریفی سخت نیست همانطور که دیدید بوریرام ناشناخته آنقدر خوب کار کرد که در تهران مقابل ما فوق‌العاده نشان داد.

 صحبت خاصی نداری؟

ما بازی حساسی داریم و از هواداران استقلال می‌خواهم دعایمان کنند چون کمتر فرصتی به وجود می‌آید یک تیم از ایران تا این مرحله بالا بیاید ما هم تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا نماینده خوبی برای ایران باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها