سارق را شناسایی کنید

سرقت پایان نامه دانشجوی دکتری

پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست تا با شناسایی سارق تلفن های همراه در محدوده بازار این پلیس را در تکمیل پرونده وی، یاری رسانند.
کد خبر: ۵۹۷۲۷۲
سارق تلفن های همراه را شناسایی کنید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، یکشنبه 10 شهریور ماه سال جاری و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110، یک فقره دستگیری سارق در خیابان جمهوری – روبروی مسجد هدایت به کلانتری 109 بهارستان اعلام شد.

با حضور مأموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 آبی رنگ اقدام به سرقت تلفن همراه از یکی از شهروندان کرده اما در حین فرار و در ابتدای خیابان سعید شمالی با یک دستگاه خودرو پژو 405 برخورد کرده و در حالیکه قصد داشت تا با تهدید سلاح سرد از محل متواری شود ، شهروندان مانع از فرار وی شده و او را دستگیر کرده اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت» و به دستور شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای ناحیه 12 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
در شرایطی که متهم در تحقیقات اولیه مدعی شده بود که بر اثر مصرف مواد روانگردان و برای اولین بار اقدام به سرقت کرده، کارآگاهان پایگاه هفتم وی را به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت بویژه سرقت گوشی تلفن همراه مورد شناسایی قرار دادند که با تأمین قرار وثیقه از زندان آزاد و مجددا سرقت های خود را آغاز کرده است.

همزمان با شناسایی هویت متهم به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار پلیس، کارآگاهان پایگاه هفتم آگاهی با دعوت از تعدادی از مالباختگان که در مناطق مرکزی بویژه «بازار» مورد سرقت گوشی تلفن همراه قرار گرفته بودند موفق به شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگانی شدند که متهم با تهدید چاقو و ضمن ضرب و شتم اقدام به سرقت از آنها کرده بود.

یکی از مالباختگان، پس از شناسایی متهم به کارآگاهان گفت:«عصر روز شنبه اول تیر ماه 1392 در خیابان دیالمه – روبروی مجتمع ورزشی رفاه مشغول صحبت کردن با تلفن همراه بودم که ناگهان متهم با وارد کردن ضربه به سرم اقدام به ربودن گوشی تلفن همراهم کرد و از محل متواری شد».
 
با شناسایی متهم از سوی تعدادی از شکات و مالباختگان، متهم نیز که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به دهها فقره سرقت گوشی تلفن همراه همراه با تهدید سلاح سرد و همچنین ضرب و جرح مالباختگان در مناطق مختلف سطح شهر تهران بویژه در مناطق بازار ، مولوی ، چهارراه گلوبندک، خیابان خیام، وحدت اسلامی، حافظ، ولی عصر، دیالمه و... اعتراف کرد.
 
سرهنگ داوود فرد رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه اعلام این خبر، افزود:با توجه به شناسایی متهم از سوی دهها مالباخته، سوابق متهم در سرقت گوشی تلفن همراه و همچنین اعترافات صریح متهم به دهها فقره سرقت همراه با تهدید سلاح سرد و احتمال افزایش جرایم ارتکابی و تعداد مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است لذا از کلیه مالباختگان و شکاتی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان 15 خرداد – میدان 15 خرداد (میدان ارگ) مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محفوظیان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
۰
۰
با سلا م
احتراما خواهشمند است برای مزاحم های تلفن همراه، وقتی با شماره تلفن های اعتباری تماس می گیرند چاره ای اندیشیده شود. . تا این افراد را راحت بتوان تحویل قانون داد تا با زندگی دیگران بازی نكنند.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
۰
۰
مسافر تهران بودم و در محدوده ولی عصر در حال مكالمه بودم كه یك موتوری دو پشته گوشی رو از دستم قاپید.
الان از بندرعباس بیام تا تهران آخرش هم هیچی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها