کد خبر: ۵۹۷۱۷۸
وقتی خیابانی جوان بود!

جواد خیابانی از جمله گزارش‌گرهای صدا و سیماست که به لحاظ داشتن پتانسیل گزارش‌گری دارای سطح بسیار بالائی است و تن صدای قابل‌توجهی دارد که همه با آن حماسه‌ ملبورن را به یاد دارند.

با این وجود او در سال‌های اخیر بواسطه‌ی نوگرائی شکست‌خورده‌ای که در گزارش‌های خود انجام داده است به سوژه‌ی رسانه‌های خبری و صفحات اجتماعی تبدیل شده است، شخصیتی که بواسطه‌ی تجربه و تن صدای قابلی که در اختیار دارد، اکنون باید یکی از اساتید این حرفه و پیش قراول باشد و دیگران را در سایه‌ی خود قرار دهد، که البته این اتفاق هیچ‌گاه رخ نخواهد داد.

این تصویر ویژه مربوط به دوران جوانی گزارش‌گری نام‌آشنا است که همه از او خاطرات خوبی دارند. از جزئیات این عکس نگارنده اطلاعات چندانی ندارد، اما فضای عکس بیش‌تر به یک پادگان نظامی شباهت می‌دهد و شاید هم یک مهمان‌سرای دسته‌جمعی!

/Media/Image/1392/06/24/635148287482350228.jpg

در مجموع این عکس از استاد خیابانی بهانه‌ای شد تا سیر و روندی که استاد طی کرد تا به این‌جا رسید را در ذهن مرور کنیم و دیگر تصویر خیابانی در حال دست‌فروشی در آزادی را فراموش کنیم. نکته‌ای که شاید کم‌تر به آن توجه کنید، موهای مجعد و انبوه استاد است که در گذر زمان هم سفید شد، هم ریخت تا استاد در سال‌هائی که ظاهرگرائی حرف اول را می‌زند مجبور به کاشتن مو شود.

سایت گل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها