کفشگری: حاضرم جور بقیه را بکشم ولی گل بزنیم

حقیقی می‌خواهد جانش را بدهد

هافبک هجومی و پاسور تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست دارم پاس‌هایی که به بچه‌ها می‌دهم، گل شود و از این مساله لذت می‌برم. خلعتبری هم که گل زد، فکر کردم خودم گل زده‌ام.
کد خبر: ۵۹۷۰۴۰
صادقیان: دوست دارم پاس‌هایم به گل تبدیل شود

به گزارش جام جم ورزشی ، پیام صادقیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: فوتبال خوبی بازی کردیم و فکر می‌کنم تماشاگران هم از آن لذت بردند. ما می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم ولی بخت یار ما نبود.

وی درباه اینکه تیم گسترش فولاد در نیمه دوم برای لحظاتی بازی را در اختیار داشت، ادامه داد: بازی فوتبال همین است. ما در اکثر دقایق بازی برتر بودیم ولی گسترش تیم دست و پا بسته‌ای نبود. اکثر بچه‌های آنها و رسول خطیبی دوست نزدیک من هستند. دو، سه تا از بچه‌های آنها خیلی خوب بودند و با بعضی از آنها در تیم‌های ملی همبازی بوده‌ام. باید به خطیبی تبریک گفت: او تیم خیلی خوبی بسته است و هر چه تجربه لیگ برتری آنها بیشتر شود، چیزهای بیشتری از آنها می‌شنویم.

هافبک هجومی پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته در همان نیمه دوم حداقل می‌توانستیم به دو گل دیگر برسیم. دو موقعیت تک به تک داشتیم. دوست داشتم موقعیت‌های تک به تکی که روی پاس‌های من برای عالیشاه و خلعتبری ایجاد شد به گل تبدیل شود، چون پاس گل دادن را خیلی دوست دارم. ما الان گروه خوبی شده‌ایم و فکر می‌کنم ما سه نفر با کمک بچه‌های تیم می‌توانیم از دفاع هر تیمی بگذریم. تازه محمدرضا (خلعتبری) با سایر اعضای تیم هماهنگ شود، خیلی بهتر هم می‌شود. این تازه دومین بازی او بود. من به بازی او عادت دارم ولی بچه‌های دیگر هم باید با بازی او و او هم با بازی بقیه هماهنگ شود. البته خیلی خوشحال شدم که او در اولین بازی 90 دقیقه‌ای خود گل زد. او دوست بسیار نزدیک و صمیمی من است و با گلزنی او احساس می‌کردم خودم گل زده‌ام.

صادقیان درباره بازی هفته آینده برابر سپاهان و تجربه‌ای که با ذوب آهن در رویارویی با سپاهان داشته است، تصریح کرد: نیاز به گفتن نیست که سپاهان تیم خوبی است. یک بازی بسیار سخت و سنگین داریم که شرایط خاص خودش را دارد. برای این بازی باید کاملا با برنامه و حساب شده کار کنیم. الان در شرایطی هستیم که می‌توانیم همه حریفان در لیگ برتر را مغلوب کنیم ولی باید با هوش باشیم چون حریفان هم با برنامه‌ریزی خاص جلوی ما قرار می‌گیرند. الان به صدر جدول نزدیک شده‌ایم و باید با تمام قوا تلاش کنیم و به امید خدا و با حمایت هواداران در نیم فصل، آن بالا خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها