امیر پوردستان در صبحگاه مشترک نزاجا:

قول می‌دهم نیروهای مسلح هیچ‌گاه غافلگیر نخواهند شد

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: ارتش هر تهدیدی را در زمین،‌ هوا و دریا پاسخ خواهد داد و در نطفه این تهدیدات را خفه می‌کنیم.
کد خبر: ۵۹۶۸۳۱
رونمایی از دستاوردهای جدید در رژه ۳۱ شهریور

امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران درباره تحولات اخیر منطقه، گفت: شاهد حرکت‌های گسترده‌ای در منطقه هستیم و با توجه به این حرکت‌ها ظرفیت‌های لازم را در خودمان ایجاد می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: پیام من به ملت ایران این است که مطمئن باشند فرزندانشان در پادگان‌ها از قابلیت‌های لازم در مقابله با دشمنان برخوردارند. ارتش هر تهدیدی را در زمین،‌ هوا و دریا پاسخ خواهد داد و در نطفه این تهدیدات را خفه می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره رژه دفاع مقدس و دستاوردهایی که نیروی زمینی در این رژه در معرض دید ملت ایران قرار می‌دهد، نیز گفت: دستاوردهایی را در رژه معرفی می‌کنیم و پدافند هوایی در آن به رژه گذاشته می‌شود که ان‌شاءالله جزئیات آن در کنفرانس خبری اعلام می‌شود.

امیر پوردستان در پاسخ به سؤالی درباره جزئیات رزمایش قمر بنی‌هاشم و تاریخ دقیق آن، گفت: این رزمایش در منطقه‌ای در جنوب شرقی کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: تلاش کرده‌ایم از همه ظرفیت‌ها در این رزمایش استفاده کنیم، اما عمده مطلبی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌ایم در زمینه حوزه زرهی و هوانیروز است که ان‌شاءالله در محورهای متناسب با دریا این کار را انجام خواهیم داد چرا که ما خودمان را برای مقابله با تهدیدات فرامنطقه‌ای آماده می‌کنیم و آن دکترینی که ترسیم کرده‌ایم تلاش خواهیم کرد متناسب با آن رزمایش را ارائه دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: این رزمایش در نیمه دوم آبان‌ماه برگزار می‌شود و تلاشمان این است که بتوانیم آن چیزهایی که در مدارس نظامی به دانشجویان آموزش دادیم در صحنه عمل پیاده کنیم.

پوردستان افزود: تلاش می‌کنیم قابلیت‌های نیروهای خود را برای دفاع بالا ببریم ضمن اینکه سلاح‌های دیگری در این رزمایش استفاده می‌شود که در جای خودش اعلام می‌شود.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها