استقلال در یک بازی جنجالی ، پربرخورد و البته هیجان انگیز با نتیجه دو بر صفر به میزبان خود ذوب آهن اصفهان باخت تا به سومین شکست خود در لیگ سیزدهم تن داده باشد .
کد خبر: ۵۹۶۵۱۷
استقلال با شکست به استقبال بوریرام تایلند رفت

به گزارش جام جم ورزشی ، در این بازی که در نیمه دوم آن بسیار هیجانی ، پر برخورد و البته جنجالی دنبال شد ، آبی ها که بعد از تساوی در داربی تهران زیر فشار انتقادها قرار داشتند ؛ در مقابل ذوب آهن نیز با دو گل مغلوب شدند تا با روحیه ای نه چندان خوب ، به استقبال دیدار برگشت خود با بوریرام تایلند در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا بروند .
در این بازی استقلال که دروازه خود را با روی گل مهدی رجب زاده در دقیقه 15 نیمه اول گشوده دیده بود ، در دقیقه 51 نیز توسط قاسم حدادی فر که بر روی پاس طلایی تبریزی بازیکن جوان دوب آهن شکل گرفت ، دروازه خود را گشوده دید تا بعد از این گل ، استقلال یک پارچه به سمت دروازه ذوب آهن یورش ببرد . هر چند که آبی ها شایسته باز کردن دروازه حریف بودند اما در روزی که میاتوویج دروازه بان مونته نگرویی ذوب آهن ستاره تیمش بود تا بارها مهاجمان استقلال را دست خالی بر گرداند . این در حالی بود که استقلالی ها و بویژه امیر قلعه نویی معتقد بود که یداله جهانبازی داور بازی باید دو پنالتی به سود تیمش می گرفت که داور چنین اعتقادی نداشت تا به دنبال بالا گرفتن اعتراض کادر فنی استقلال ، کریم بوستانی از روی نیمکت اخراج شود .
امیر قلعه نویی که در نیمه دوم با فرستادن فرهاد مجیدی ، محمد مهدی نظری ،به اتفاق محمد قاضی با سه مهاجم به دروازه ذوب آهن حمله ور شده بود ، بارها به قضاوت داور بازی معترض شد تا آبی ها در شبی تلخ با شکستی دیگر اصفهان را ترک کنند .

استقلال با این نتیجه 15 امتیازی باقی ماند تا جایگاه چهارمی‌اش در معرض خطر قرار بگیرد. ذوب‌آهن هم با این پیروزی 12 امتیازی شد و تا رتبه هشتم بالا آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها