بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان زیر 23 سال جهان - ترکیه

صعود ایران به مرحله حذفی قطعی شد

تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان با ۳ پیروزی و پذیرش یک شکست در مرحله مقدماتی، صعود خود به مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی جهان را قطعی کرد.
کد خبر: ۵۹۶۱۲۵
صعود ایران به مرحله حذفی قطعی شد

با برگزاری آخرین دیدار تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان زیر 23 سال جهان که امروز ساعت 14 به وقت محلی برابر تیم ملی کانادا برگزار می‌شود، پرونده تیم کشورمان در مرحله مقدماتی بسته می‌شود.

البته با توجه به کسب 3 پیروزی و پذیرش یک شکست در مرحله مقدماتی، صعود ایران به مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی جهان قطعی شده است. بر این اساس، چنانچه ایران صدرنشین گروه اول شود، در مرحله حذفی به مصاف تیم چهارم گروه دوم خواهد رفت و چنانچه در جایگاه دوم باقی بماند، با تیم سوم گروه دوم، روبرو خواهد شد.

هم اکنون تیم آلمان با 8 امتیاز، ایران با 7 امتیاز و انگلستان و کانادا با 6 امتیاز در جایگاه اول تا چهارم گروه اول قرار دارند. تیم‌های مکزیک و آفریقای جنوبی هم در جایگاه پنجم و ششم گروه هستند.

در گروه دوم نیز تا کنون ترکیه با 8 امتیاز صدرنشین است و سوئد با 7 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد، استرالیا و ایتالیا با 6 امتیاز در جایگاه سوم و چهارم و تیم‌های ژاپن و ونزوئلا نیز در جایگاه پنجم و ششم گروه قرار گرفته‌اند.

بدین ترتیب صعود تیم‌های آلمان، ایران، انگلستان، کانادا، ترکیه، سوئد، استرالیا و ایتالیا به مرحله حذفی قطعی شده است.

آخرین دیدارهای مرحله مقدماتی امروز برگزار شده و از فردا مسابقات مرحله حذفی آغاز خواهد شد.

رقابت‌های بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 جهان، از 16 شهریور آغاز شده و 23 شهریور به پایان می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها