رافائل نادال تنیسور اسپانیایی در فینال تنیس انفرادی مردان یواس اوپن، نوواک جوکوویچ تنیسور صرب را شکست داد. اما یکی از دیدنی ترین صحنه های این دیدار ماراتنی بر سر امتیاز «بریک» بود که 54 بار توپ میان نادال و جوکوویچ رد و بدل شد و در نهایت تنیسور صرب این امتیاز را از آن خود کرد.
کد خبر: ۵۹۵۹۴۳
ماراتن تنیس برای یک امتیاز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از یورواسپرت، رافائل نادال تنیسور اسپانیایی سید دو مردان جهان در فینال تنیس انفرادی مردان یواس اوپن نوواک جوکوویچ تنیسور صرب سید یک جهان را در چهار ست و با نتایج 2-6 ، 6-3 ، 4-6 و 1-6 در رقابتی که 3 ساعت و 21 دقیقه به طول انجامید،شکست داد. نادال برای دومین بار جام قهرمانی گرنداسلم یو اس اوپن را در فلاشینگ میدووز نیویورک بالای سر برد.

تنیسور مایورکایی 27 ساله با این پیروزی به سیزدهمین عنوان خود در گرنداسلم های تنیس جهان دست یافت. او اکنون فاصله چندانی با پیت سمپراس با 14 عنوان قهرمانی و راجر فدرر با 17 عنوان قهرمانی ندارد.

اما در ست دوم این دیدار یا به عبارتی تنها ستی که نوواک جوکوویچ در آن پیروز شد روی سرویس نادال و برای کسب امتیاز بریک تماشاگران در زمین اصلی فلاشینگ میدووز نیویورک شاهد یک ماراتن تنیس بودند.

در این ماراتن تماشایی توپ 54 بار بین نادال و جوکوویچ رد و بدل شد تا در نهایت تنیسور صرب موفق شد این امتیاز را به نام خود ثبت کند.

با هم این فیلم تماشایی را ببینیم. بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها