چهار سارق زورگیر که تحت تعـــقیب پلیس آگاهی بودند، در خانه‌ای در جنوب تهران دستگیر شدند و در تحقیق از متهمان معلوم شد آنها یک دختر فراری از خانه را طعمه زورگیری کرده بودند.
کد خبر: ۵۹۴۳۱۳
دختر فراری، طعمه سارقان زورگیر جنوب تهران

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده هنگامی آغاز شد که مردی با حضور در شعبه 11 بازپرسی دادسرای جنایی، با ارائه شکایتی عنوان کرد پسر وی یک شرور و دزد سابقه‌دار است که پس از آزادی از زندان، خانه‌شان را به محل تجمع سارقان و اوباش تبدیل و در مقابل اعتراض‌های وی، او را به قتل تهدید کرده است.

در پی این شکایت، بازپرس هاشمیان، دستور قضایی را برای پیگیری و تحقیق در این زمینه به پایگاه پنجم پلیس آگاهی صادر کرد.

با شروع تحقیقات، ماموران با شناسایی فرزند مرد شاکی اطلاع یافتند وی یک متهم سابقه‌دار است که از مدتی پیش با یک دختر نوجوان در محله‌های مختلف جنوب تهران دیده شده است.

با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران در مرحله بعدی محل سکونت شاکی را زیر نظر گرفته و متوجه رفت و آمد‌های مشکوک به خانه مرد شاکی شدند.

با گزارش اطلاعات جمع‌آوری شده به قاضی پرونده و صدور دستور قضایی، ماموران روز گذشته در ساعات پایانی شب با ورود به این خانه، چهار جوان را همراه یک دختر شانزده ساله به نام ملیسا دستگیر و در بازرسی از خانه نیز مقادیری اموال مسروقه کشف و متهمان را به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران منتقل کردند.

با تحقیق از دختر فراری، وی به ماموران گفت پس از فوت پدر و مادرش مدتی را همراه عمه‌اش زندگی می‌کرده که به دلیل اختلاف با وی، خانه عمه‌اش را ترک کرده و در یکی از بوستان‌های جنوب تهران با جوانی به نام فرشید آشنا و پس از چند روز متوجه شده در دام یک باند سرقت گرفتار آمده است.

دختر نوجوان افزود: فرشید یک متهم سابقه‌دار است که با همدستی دوستانش مرا طعمه سرقت قرار می‌داد و زمانی که در مسیر خودرو‌های عبوری قرار می‌گرفتم، فرشید و دوستانش با تعقیب خودرویی که سوار آن شده بودم در محله‌ای خلوت راه عبوری راننده را سد کرده و به بهانه مزاحمت با ضرب و جرح از او اخاذی می‌کردند.

شناسایی دزد‌های تحت تعقیب

بنا بر این گزارش، با ادامه تحقیق از متهمان که خود را با هویت‌های جعلی معرفی کرده بودند، معلوم شد آنها از مجرمان سابقه‌دار و تحت تعقیب چند دادسرا و پایگاه پلیس آگاهی تهران هستند که پیش از این نیز در جنوب تهران با تهدید مردم، اموالشان را سرقت می‌کرده‌اند.

متهمان در پی مشخص شدن هویت واقعی‌شان، اعتراف کردند پس از آزادی از زندان با تشکیل یک باند و طعمه قرار دادن دختر فراری از خانه بیشتر در بوستان‌های جنوب تهران دست به سرقت زده و چند نفر از مالباختگان را که قصد مقاومت داشتند، بشدت مجروح و با سرقت اموالشان فرار کرده‌اند.

با اعتراف متهمان به چند فقره سرقت، بازپرس هاشمیان دستور شناسایی مالباختگان و تحقیق در ارتباط با دیگر سرقت‌های متهمان را صادر کرد.

ناصر صبوری - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
۰
۰
باعرض پوزش اون دختر دیگه دختر نیست یعنی از اول هم دختر نبوده چرا كه اگر به چیزی بنام ابرو پایبند بود همراه اون پسر به اون خونه نمیرفت حالا كه رفت .......... و تكلیف افراد شرور هم معلومه یه چند روزی در زندان اموزش حقه بازی و ...... می بینند و ازاد میشن وبه دامن طبیعت و جنگل بر میگردنند و همچنان میدرند
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
۰
۰
تنها راه اعدام بی چون وچراوپاكسازی مملكت ازاین گونه افراد است
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
۰
۰
علی آقا لطفا حكم صادر نكن ! شما قاضی نیستین كه بخواین كسی رو اعدام كنین یا نه ! پس زود قضاوت نكن . اینجوری باشه كه باید هر روز 50 ، 60 نفر حداقل اعدام بشن !
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
۰
۰
فقط میتونم بگم جای تاسف داره برای این كشور
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها