متاسفانه داوران حساسیت نادرستی به من پیدا کرده اند.در بازی با فولاد هم می‌توانستم گل بزنم که سرنگون شدم.
کد خبر: ۵۹۳۵۰۳
عالیشاه : از تکل حریفان و مصدومیت فرار می‌کنم

به گزارش جام جم ورزشی ،امید عالیشاه در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه داورها حساسیت نادرستی روی من پیدا کرده‌اند و این باعث شده است در حالی که بازیکنان حریف با شدت و خشونت روی پای من می‌آیند به جرم فرار از تکل آنها، من را جریمه کنند.

وی ادامه داد: در همین بازی با فولاد قربانی شدم. روی کارت زرد دوم من از دروازه‌بان حریف رد شده بودم و توپ جلوی من بود ، عقلم را از دست نداده بودم که در آن شرایط خودم را سرنگون کنم. فرصت، توپ و دروازه برای من بود، نمی‌دانم چه شد ولی واقعا تعادلم را روی حرکت دروازه‌بان از دست دادم، آن وقت جریمه هم شدم.

هافبک تند و تیز پرسپولیس درباره اینکه چرا مانند بعضی مهاجمان به شکلی عمل نمی‌کند که یک برخوردی پیش بیاید تا بعد سرنگون شود، گفت: تمام هدفم این است که برخوردی پیش نیاید. من برخلاف آنچه داورها فکر می‌کنند قصد فریب دادن آنها را ندارم وگرنه می‌توانم پایم را به بازیکن حریف گیر بدهم، آنهم با آن شدتی که آنها روی پای من می‌آیند، کار یک بار می‌شود. اگر بخواهم این کار را بکنم ممکن است حریف یا خودم آسیب ببینیم. اصلا یک دلیلی که قبل از برخورد سعی می‌کنم از آن فرار کنم، مصدومیتی است که در گذشته داشتم. داوران باید این را ببینند که بازیکنان حریف چطور روی پای من می‌آیند. با آن سرعتی که می‌دوم، برخورد می‌تواند مشکل‌ساز شود. می‌پرم و سعی می‌کنم با دست، پائین بیایم که ریسک نکرده باشم و کنترل شده زمین بخورم ولی داوران با من برخورد می‌کنند. الان طوری شده که بازیکنان حریف از این به بعد راحت روی پای من تکل می‌زنند و خیالشان راحت است که داوران با من برخورد می‌کنند و به آنها کاری ندارند، در حالی که واقعا من قصد تمارض ندارم.

عالیشاه درباره احساسش پس از محروم شدن از بازی دربی تصریح کرد: واقعا ناراحت شدم و افسوس خوردم اما کاری است که شده و تا بازی‌های دور برگشت منتظر بازی با استقلال می‌مانم و آن روز برنامه‌هایم را اجرا می‌کنم. مساله اصلی این بود که بازی با فولاد برای ما اهمیت داشت و من بدون ملاحظه اینکه دربی داریم بازی کردیم. اصلا این در فکرم نبود که آرامتر بازی کنم تا دربی را از دست ندهم.

عالیشاه درباره پیروزی بر فولاد تصریح کرد: بعد از بازی با نفت یک مقدار نسبت به بچه‌ها نامهربانی شد اما نشان دادیم که پرسپولیس چه قدرتی دارد و حالا منتظر بازی دربی هستیم و اعتقاد دارم اگر بچه‌ها بازی خودشان و آنچه آقای دایی می‌خواهد را انجام بدهند حتما پیروز می‌شویم.

وی درباره هماهنگی خوبی که بین او و پیام صادقیان وجود داشت و اینکه آیا با توجه به جوانی، چقدر احتمال می‌دهد که کی‌روش به بازی‌های او توجه کند تا در جام جهانی برزیل حضور داشته باشد، خاطرنشان کرد:  من و پیام سال‌های زیادی است که با هم بازی می‌کنیم. از تیم ملی نوجوانان شروع شد، شناخت خوبی از یکدیگر داریم. البته در بازی با فولاد کفشگری هم عالی بود و معلوم شد، بازی با ملوان یک اتفاق بود. درباره تیم ملی هم دلیلی ندارد که به جام جهانی برزیل فکر نکنم. من درباره خودم قضاوت نمی‌کنم اما اگر بازی من در حدی تشخیص داده شود که بتوانم در تیم ملی بازی کنم سن و سالم بهانه قابل قبول برای نبودنم نیست و با توجه به اینکه کی‌روش در بالاترین سطح فوتبال اروپا کار کرده، شک ندارم سن مرا اگر امتیاز تلقی نکند، مشکل هم نمی‌داند. الان در اروپا بازیکن جوان یعنی 17، 18 سال، اینکه بازیکنان 21 یا 22 سال بازیکنان برتر تیمشان باشند یک امر عادی است و بازیکنان در این سن، جوان به معنی کم تجربه تلقی نمی‌شوند. من چند سال است در لیگ برتر بازی می‌کنم و اصلا کم تجربه نیستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها