یک طراح دوخت و لباس گفت: هفده طرح مانتو که به آن‌ها شال‌هایی تقریبا هم تیپ و ست متصل شده است تا پایان این هفته روانه بازار مانتو، بوتیک‌ها و مزون‌ها می‌شود.
کد خبر: ۵۹۳۲۴۹

پانیا عالمی، طراح لباس و دوخت با اشاره به همکاری اعضای گروه خود برای طراحی لباس و پوشاک افزود: این گروه از سه طراح لباس، چهار طراح دوخت و همچنین یک دانشجوی رشته طراحی لباس تشکیل شده است.
به گزارش جام جم سرا به نقل از خبرگزاری هنر ایران- عالمی توضیح داد: به اتمام رساندن سریع و البته بموقع این پروژه برای من و همچنین گروه ما خوشایند بود و مطمئنا سرعت در کار و حرفه طراحی هیچ ارتباطی به کیفیت دوخت و طراحی آن ندارد، من نیز مانند تمامی طراحان لباس دنیا امیدوار هستم مردم استقبال خوبی از طرح‌هایم به عمل بیاورند.
این طراح لباس جوان از ایده‌های خود و همچنین گروه گفت: ایده گرفتن برای هر طراح لباس یک امر بسیار سخت و حساس محسوب می‌شود که در عین حال به مرور زمان ساده‌تر هم خواهد شد اما از ایده گرفتن این مانتو‌ها خیلی ساده بگویم که هر بانوی مسلمان برای پوشش خود به جز مانتو شال هم استفاده می‌کند و چه خوب و شیک می‌شود که این دو با هم ست باشند و هیچ وقت از همدیگر جدا نشوند. همین موضوع سبب شد مانتو‌هایی طراحی و خلق کنم که یک شال هم تیپ و تقریبا ست همیشه به آن‌ها متصل باشد تا در فصل گرما همه از داشتن حجاب لذت ببرند و از پوشش خود در این فصل احساس خوبی به دست بیاورند و این دسته از مشکلات به پایان برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
روشا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
۰
۰
خوب نبود
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها