ماموران اداره مبارزه با موادمخدر استان خراسان رضوی در پی چند عملیات‌ جداگانه 12 قاچاقچی از اعضای سه باند را همراه 88 معتاد خرده پا که با آنها همدست بودند، دستگیرو 390 کیلو گرم موادمخدر تریاک، مقداری حشیش و ده کیلوگرم موادمخدر شیشه از این افراد کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۵۹۳۱۲۷

به گزارش جام‌جم، سردار بهمن امیری‌مقدم، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: ماموران اداره مبارزه با موادمخدر استان در جهت اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ و پاکسازی مناطق آلوده در شهر، اطلاع یافتند قاچاقچیان در قالب سه باند قصد دارند یک محموله بزرگ موادمخدر را به استان خراسان رضوی انتقال دهند.

وی افزود: با جمع‌بندی اطلاعات، تحقیقات ماموران مبارزه با موادمخدر برای شناسایی و دستگیری اعضای این سه باند آغاز شد تا این که روز‌های پایانی هفته گذشته ماموران در نخستین عملیات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری 12 قاچاقچی حرفه‌ای شدند و پنج دستگاه خودروی آنها را توقیف و در بازرسی از خودروها 360 کیلو موادمخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند. فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی یاد آور شد: متهمان با انتقال به اداره مبارزه با موادمخدر اعتراف کردند این محموله را از استان‌های جنوبی کشور به استان خراسان رضوی منتقل کرده و قصد داشته‌اند از طریق رابطان خود بفروشند که دستگیر شده‌اند.

امیری‌مقدم خاطرنشان کرد: در پی اعتراف متهمان، عملیات پلیسی برای دستگیری مرتبطان با این باند ادامه یافت تا این که در این زمینه 14 زن و 74 مرد معتاد خرده‌پا که با اعضای باند همدست بودند، دستگیر شدند و در بازجویی به همکاری با قاچاقچیان دستگیر شده، اعتراف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها