امیدوارم جمعه روز پرسپولیس باشد

نیلسون: دلم می گوید استقلال را یک بر صفر می بریم

برای استقلال برنامه دارم

دایی: از دربی‌های گذشته درس گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از دربی‌های گذشته درس گرفته‌ایم و قصد داریم با ارائه یک بازی خوب، استقلال را شکست دهیم.
کد خبر: ۵۹۳۰۱۰
دایی: از دربی‌های گذشته درس گرفتیم


علی دایی در گفت‌وگو با فارس در مورد بازی روز جمعه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: این بازی برای هواداران ما خیلی حساس است و به همین دلیل تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با تمرینات خوب و منظم به امتیاز کامل این بازی برسیم.

وی افزود: اگر خدا بخواهد می‌خواهیم با یک بازی خوب در دربی از استقلال استقبال کنیم. سعی می‌کنیم هر سه امتیاز بازی را بگیریم. به بازیکنان پرسپولیس ایمان دارم چون در این مدت بسیار خوب کار کردند. با حمایتی که روز جمعه از ما می‌شود می‌توانیم بازی را ببریم. تمام سعی و تلاش من و بازیکنان این است که بازی خوب و در حد نام پرسپولیس انجام دهیم و به سه امتیاز برسیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد دربی های نسبتا ناموفق گذشته، گفت: ما باید از هر بازی درس بگیریم. مخصوصااز دربی‌های گذشته، البته این دربی با تمام دربی‌های گذشته فرق دارد. ما پرسپولیس دیگری هستیم و استقلال هم استقلالی دیگر. انشاءالله با کار کردن روی نقاط قوت و ضعف خودمان روز جمعه سعی می‌کنیم بهترین استفاده را از نقطه ضعف استقلال ببریم و به سه امتیاز برسیم. ما کار خودمان را می‌کنیم تا دل هواداران میلیونی پرسپولیس را شاد کنیم.

دایی در پاسخ به سوال دیگری که آیا از استقلال شناخت کافی دارید یا خیر، گفت: بالاخره استقلال با بازیکنانی که دارد تیم بزرگی است و ما این را می‌دانیم. از طرف دیگر، استقلالی‌ها کادر فنی خوبی هم دارند. من نمی‌توانم در این مورد هیچ حرفی بزنم. مطمئن باشید بازی خیلی سختی را در پیش داریم اما از طرفی دیگر این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد. ما نمی‌خواهیم از جمع بالا‌نشینان عقب بمانیم.

وی افزود: مطمئن باشید در این بازی نیز بازیکنان با تمام وجود بازی خواهند کرد تا جزو بالانشینان لیگ برتر باشیم. درست است دربی سه امتیاز دارد اما برد این بازی از لحاظ روحی و روانی می‌تواند تیم ما را برای آینده بسیار پرانگیزه‌تر کند. امیدوارم همه بازیکنانمان را تا جمعه در اختیار داشته باشیم تا بعد از بازی با فولاد پیروزی دیگرمان را جشن بگیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها