شناخت خوبی از استقلال دارم

صادقیان: امیدوارم گلزن دربی باشم

پیام صادقیان مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار با فولاد خوش درخشید گفت: امیدوارم در دربی ۷۷ بتوانم مقابل استقلال گلزنی کنم.
کد خبر: ۵۹۲۹۱۵
صادقیان: امیدوارم گلزن دربی باشم

پیام صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس قبل از دربی اظهار داشت: پس از نتیجه‌ای که مقابل نفت کسب کردیم کمی از لحاظ روحی و روانی به خودمان و هواداران‌مان ضربه وارد شد اما به نظرم همین موضوع باعث شد تا با انگیزه چند برابر به دیدار فولاد بیاییم.

وی افزود: فولاد تیم بسیار خوب و منسجمی است اما ما می‌خواستیم به هر طریقی که شده برای دربی آماده شویم، به همین دلیل در این بازی سنگین وحساس به سه امتیاز بازی رسیدیم.

صادقیان ادامه داد: ما در این بازی حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم اما متاسفانه بی‌دقت بودیم ولی خدا را صدهزار مرتبه شکر قبل از دربی به پیروزی دلخواه رسیدیم. من خیلی خوشحالم که بازی را بردیم اما هنوز تا انتهای لیگ راه درازی داریم.

مهاجم قرمزپوشان تاکید کرد: همان طور که می‌دانید من در بازی با نفت به دلیل مصدومیت حضور نداشتم حالا خوشحالم که غیبتم را به شکل خاصی جبران کردم اما اگر گل می‌زدم شرایط فرق داشت.

وی درباره دربی نیز گفت: کُری نمی‌خوانم اما با توجه به اینکه هواداران همیشه به من لطف دارند به دنبال این هستم تا رضایت‌شان را به هر طریقی که شده جلب کنم. اول همه به دنبال برد تیم هستیم و در کنارش اگر گل بزنم همه چیز شیرین و خاص می‌شود که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به سؤالی که اگر در دربی گل بزنی خوشحالی جدیدی را نشان خواهی داد به فارس گفت: نمی‌خواهم زیاد بازی و گلزنی‌ام را حساس کنم. من همیشه کار خودم را انجام می‌دهم اما از استقلال شناخت بسیار خوبی داریم و مطمئن باشید این تیم جوان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بالاخره استقلال یکی از رقیب‌های رو در روی ما برای قهرمانی است. پس مجبوریم که مقابل آنها فقط به 3 امتیاز فکر کنیم. هر دو تیم هم نسبت به هم شناخت دارند و می‌توانند کار بازیکنان را سخت کنند. امیدوارم که گلزن دربی باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها