برای استقلال برنامه دارم

دایی: از دربی‌های گذشته درس گرفتیم

با پیروزی بر فولاد صدرشنین

پرسپولیس قبل از شهرآورد روحیه گرفت

پرسپولیس با ارائه یک بازی هجومی مقابل صدرنشین لیگ، در همان 12 دقیقه نخست دو بار دروازه فولاد را گشود تا به پشتوانه همین شروع خوب، در آستانه شهرآورد پایتخت برد شیرین سه بر یک را جشن بگیرد.
کد خبر: ۵۹۲۷۵۵
پرسپولیس قبل از شهرآورد روحیه گرفت

به گزارش جام جم ورزشی، گل اول قرمزها در دقیقه 5 روی اشتباهات مکرر بازیکنان فولاد به دست آمد. ابتدا خروج بد ارشاد یوسفی و بعد هم ضربه سر فرزاد حاتمی که تحت فشار سیدصالحی قرار داشت باعث شد پرسپولیس خیلی زود از میهمان خود پیش بیفتد. 6 دقیقه بعد سیدجلال حسینی که بازوبند کاپیتانی را بر بازوی خود داشت با یک ضربه تماشایی برای دومین بار دروازه فولاد را گشود.
با وجود این دو گل پرسپولیسی ها در نیمه دوم هم دست از بازی هجومی خود برنداشتند و روی حرکات تکنیکی پیام صادقیان بارها دروازه فولاد را با خطر مواجه کردند. در یکی از همین موقعیت ها سید مهدی سید صالحی در دقیقه 69 پاس رو به جلوی صادقیان را با یک بغل پا تبدیل به گل سوم قرمزها کرد. این بازی می توانست گل های بیشتری هم داشته باشد اما در 20 دقیقه پایانی فقط یک گل داشت که با ضربه تماشایی اسماعیل شریفات در دقیقه 93 برای فولاد به دست آمد.
قرمزها با شکست دادن فولاد 13 امتیازی شدند و با توجه به شکست نفت تهران مقابل ذوب آهن، به رده سوم جدول صعود کردند. پرسپولیسی ها به لطف این پیروزی پرگل، حالا با روحیه ای مضاعف برای بازی با استقلال آماده می شوند.
عالیشاه شهرآورد را از دست داد
با وجود برتری سه بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد، هواداران این تیم از اخطاری که امید عالیشاه، بازیکن جوان و تکنیکی این تیم در نیمه نخست دریافت کرد به شدت ناراحت شدند. دلیل این ناراحتی هم کاملا مشخص بود. عالیشاه با این اخطار که به دلیل تمارض از تورج حق وردی گرفت، سه اخطاره شد تا بازی با استقلال را از دست بدهد. البته عالیشاه در نیمه دوم هم به خاطر فریب دادن داور اخطار دوم را هم گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد.
 
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها