اخاذی از مردان در شبکه های اجتماعی

دختری که پسر بود

هیچ ارزانی بی دلیل نیست

کلاهبرداری با فروش کالای تقلبی

3 کلاهبردار که با تبلیغات دروغین در شبکه های ماهواره ای اقدام به فروش کالای تقلبی می کردند توسط پلیس فتای خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۹۲۵۵۴
کلاهبرداری با فروش کالای تقلبی

به گزارش جاجم جم آنلاین پایگاه پلیس، رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی گفت: خانم جوانی با مراجعه به پلیس فتا استان، طرح شکایتی را مبنی بر کلاهبرداری از طریق تبلیغات ماهواره ای عنوان کرد.

شاکی در اظهارات اولیه خود بیان داشت: در تبلیغات کانال ماهواره ای با دوربین فیلمبرداری و عکاسی کوچکی آشنا شده و این تبلیغ به حدی وی را شیفته دوربین کرده که بلافاصله اقدام به سفارش و خرید کالا کرده است، اما وقتی سفارش را مامور پست درب منزل وی تحویل می دهد، نه تنها خبری از هیچ کدام از آن تبلیغات دلفریب و کاذب نبوده بلکه دوربین فاقد هرگونه کارایی عادی و فقط نمادی از دوربین بوده است.

موضوع بلافاصله در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت و پس از تحقیقات فنی و استعلام از مبادی ذیربط، کارشناسان با سرنخ های بدست آمده دریافتند این اجناس از خارج کشور وارد شده و با تبلیغ مدل اصلی در سایت های اینترنتی و یا شبکه های ماهواره ای شهروندان را فریب داده و مرعوب خود ساخته و چیزی که به دست مشتری می رسد فاقد هرگونه کارایی و بهره برداری لازم می باشد.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با انجام یک سری تحقیقات گسترده پلیسی  سه نفر از عاملان کلاهبرداری را در شمال غرب کشور شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

سرهنگ عرفانی در پایان به شهروندان با ذکر این مثل قدیمی که هیچ ارزانی بی دلیل نیست، توصیه کرد: فریب تبلیغات کاذب در فضای مجازی را نخورند و قبل از هر اقدامی نسبت به کیفیت کالای درخواستی و سفارش خود و صحت درستی شرکت فرستنده کالا، اطمینان حاصل نمایند.

رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان تاکید کرد: شهروندان در صورتی که هر گونه مشکلی در این خصوص پیدا کردند با آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش «تماس با ما» تماس حاصل کرده و مشکل خود را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها