رئیس شورای اسلامی ساربوک گفت: مدرسه پسرانه ابتدایی ساربوک استان سیستان و بلوچستان به‌عنوان قدیمی‌ترین مدرسه بخش که جزو مدارس فرسوده به‌ثبت رسیده در شرایط نامطلوبی قرار دارد اما همچنان از این مدرسه استفاده می‌شود.
کد خبر: ۵۹۱۳۶۲

نورمحمد ریسی با اشاره به وضع تاسف‌بار مدرسه شهر ساربوک از توابع شهرستان قصرقند به ایسنا افزود: این مدرسه هم‌اکنون وضع بسیار نامناسبی دارد و امکانات این مدرسه برای ادامه تحصیل فرزندان این شهر بسیار غیراستاندارد و نامناسب است.

وی گفت: بدون اغراق همه ما نگران هستیم که روزی سقف این مدرسه بر سر دانش‌آموزان معصوم بریزد و فاجعه‌ای بزرگ و ناگوار برای شهرستان و استان به بار بیاورد.

ریسی درباره پیگیری‌های به عمل آمده برای ترمیم و بازسازی مدرسه تازه ساخت راهنمایی و ابتدایی دخترانه که دو سال است به بهانه تعمیر و بازسازی سقف آن تخریب و به حال خود رها شده بیان کرد: دو سال است که تمام امور مدرسه از قبیل بازسازی و تجهیز در تعهدات پیمانکار بوده، ولی تاکنون نه از سوی پیمانکار و نه از سوی اداره آموزش و پرورش منطقه اقدام جدی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی افزود: دانش‌آموزان ابتدایی دارای روحیه‌ای لطیف هستند و درس خواندن در چنین فضای قطعا شادابی آنها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و انتظار داریم که بزودی و با تدابیر شایسته مسئولان شاهد تعمیر و بازسازی این مدرسه باشیم.

رئیس شورای اسلامی ساربوک گفت: امیدواریم که مسئولان استان و شهرستان پیش از این که اتفاق ناگواری برای دانش‌آموزان این مدرسه بیفتد، فکری به حال آن‌ بکنند چون اگر اتفاق ناگواری بیفتد و کسی آسیب ببیند، پشیمانی دردی را دوا نمی‌کند. ‌طی چند روز گذشته، مردم شهر ساربوک از وضع هر دو مدرسه این شهر بشدت گلایه کرده و خواستار رسیدگی به شرایط این مدارس شده‌اند.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها