یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر، در قالب چهار گروه کالایی و با حضور و مشارکت بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی از یازده کشور دنیا،از ۳۱ مردادماه در تهران آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۵۹۰۸۸۱

این نمایشگاه در قالب چهار گروه کالایی برگزار می شود که بر اساس آن در گروه آشپزخانه های خانگی: انواع کابینت آشپزخانه (چوبی، فلزی وشیشه ای)، سینک ظرفشویی، دستگاههای تهویه، هواکش و هود آشپزخانه، انواع روکش کابینت، پیشخوان ، انواع شیرآلات، انواع چراغ و سیستم های نورپردازی، میز و صندلی آشپزخانه، وسایل تزئینی و دکوری، طراحی و دکوراسیون، تجهیزات و وسایل نظافتی و لوازم جانبی ارایه می شود .

 

همچنین در گروه آشپزخانه های صنعتی نیز ، تجهیزات عمل آوری غذا (چرخ گوشت، خلال کن صنعتی، کالباس بر)، تجهیزات آماده سازی غذا (سیستم های پخت)، تجهیزات سرو غذا (خط سلف سرویس، کیترینگ) ، تجهیزات نگهداری (سردخانه ثابت و متحرک، یخچال های ایستاده و صندوقی، فریزر )، ظرفشویی های صنعتی، وسایل و تجهیزات رستوران وکافی شاپ، لوازم جانبی و در بخش آشپزخانه های صحرایی هم کلیه تجهیزات و ملزومات مربوط به آن ، ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.
ادامه از صفحه اول - همچنین در گروه حمام: انواع وان، زیردوشی، دستشویی، توالت فرنگی و بیده، پرده، پارتیشن و کابین دوش و دیگر تجهیزات و وسایل مرتبط ، در گروه سونا: تأسیسات سونا و استخر، اتاق بخار، تجهیزات سونای خشک و بخار، سیستم های تولید حرارت و بخار، جکوزی، دیگ های بخار، وان های هیدروتراپی و وسایل جانبی و در گروه استخر هم  اجرای انواع استخر شنای روباز و سرپوشیده (خانگی و ورزشگاهی)، سکوهای شیرجه (دایوینگ)، استخرهای پیش ساخته و تجهیزات و وسایل مربوط به آن در سالن ها و غرفه های مختلف نمایشگاهی به نمایش عموم گذاشته می شود .
این نمایشگاه از سوی شرکت های داخلی و خارجی نسبت به سال گذشته مورد استقبال بیشتری قرار گرفته، نسبت به دوره قبل ۲۶ درصد رشد داشته است.
در حال حاضر علاوه بر ده ها شرکت داخلی، شرکت هایی از کشورهای کره جنوبی، هنگ گنگ، آذربایجان، روسیه، ترکیه، فنلاند، چین، برزیل، اسپانیا و هلند در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر تهران، حضور یافته اند .
یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با هدف آشنایی مردم و متخصصان امور ساختمانی با محصولات و تولیدات جدید این حوزه ، توجه مسئولان به این صنعت ، یافتن بازارهای صادراتی ، افزایش اشتغال در حوزهای مختلف این صنعت و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان داخلی و خارجی ، برگزار می شود. 
نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر، با همین عنوان همه ساله در کشورهای پیشرفته جهان از جمله آلمان، آمریکا، فرانسه، روسیه، انگلستان، ژاپن و حتی امارات متحده عربی و ترکیه ، برگزار می شود
یادآور می شود : یکی از مسائلی که هم اکنون به شدت محصولات داخلی ما را تهدید می کند مطابق معمول عرضه کالاهای چینی مشابه با کیفیت های نه چندان مطلوب اما با قیمت های نازلتر در بازار داخلی است. عرضه این کالاهای چینی آنچنان در حوزه صنایع مرتبط با نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر پررنگ شده که در حال حاضر چینی ها تنها تولید کنندگانی هستند که به صورت کشوری و در قالب غرفه ملی در این نمایشگاه حاضر می شوند. 
ساعت بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر تهران در تاریخ برگزاری نمایشگاه ، ۹ تا ۱۶ است.
>> دنیای اقتصاد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها