ناراحتی‌ام را به شاگردم می‌گویم نه اینکه در بوق و کرنا کنم

دایی : قهرمان آسیا را که تحویلم نداده اند

اتهام شماره هشت به مجری برنامه 90

طرفداری عادل فردوسی پور از علی دایی !

علی کریمی در جدیدتری گفت و گویش عادل فردوسی پور را مورد حمله خود قرار داده است، شماره هشت تراکتورسازی بعد از هفته پنجم لیگ برتر دو بار علیه مجری 90 صحبت کرد.
کد خبر: ۵۸۸۸۵۱
طرفداری عادل فردوسی پور  از علی دایی !


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ علی کریمی در کنفرانس خبری بعد از بازی درباره عادل فردوسی پور و سوالی  یکی از خبرنگاران  درباره  این برنامه ،گفت: " پدر و مادر عادل نباید اسم او  را عادل می گذاشتند!"

او در ادامه گفت و گویش افزود: " من برنامه 90 هفته پیش را ندیدم و دیگر هم آن را نگاه نمی‌کنم زیرا می‌دانستم عادل آن فیلم‌ها را نشان نمی‌دهد. در این فیلم ها مشخص می شود از بین من و علی دایی کدام یک حرف هایمان ثبات ندارد."

کریمی خاطر نشان کرد:" قبل از این چرا فردوسی‌پور در درگیری من با رویانیان خیلی مسائل را نشان داد اما امروز... به نظر من عادل اصلا عادل نیست و پدر و مادرش اشتباهی اسم او را عادل گذاشته‌اند. پیش از این روی این برنامه شک داشتم و امروز شکم تبدیل به یقین شد."

علی کریمی عادل فردوسی پور را به جانبداری از علی دایی متهم می کند. این اتهام علی کریمی به برنامه 90 ممکن است موضوع یکی از بخش های برنامه 90 در این هفته باشد و حتی واکنش علی دایی را  هم به همراه داشته باشد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
هوادر پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
۰
۰
آقای كریمی،سرور،سالار ،بزرگ ،برتر،نابغه،اسطوره،جادوگر،ساحر، .........هر چی كه هستی بسه دیگه خسته نشدی? یا فوتبالت رو بازی كن یا اگه نمی تونی مثل مهدوی كیا برو كنار لااقل اون یه ذره حرمت خودتو حداقل حفظ كن.این مصاحبه های خاله زنكی رو تموم كن.هم به تراكتور ضزبه می زنی هم به پرسپولیس
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
۰
۰
باید به تیم علی دایی تحسین گفت كه این همه شهامت داره و به جوانان بها می ده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها