شهردار مشهد در آخرین نشست مطبوعاتی:

تعهدی برای شهردار آینده مشهد باقی نگذاشتم

طرح جدید زوج و فرد ترافیک که قرار بود پس از عید سعید فطر در محدوده وسیعی از خیابان‌های مرکز شهر مشهد اجرایی شود، به دلیل اعتراض شهروندان و زائران، از سوی فرمانداری مشهد لغو شد.
کد خبر: ۵۸۸۲۲۵
طرح جدید ترافیک در مشهد اجرا نمی‌شود

به گزارش خبرنگار جام‌جم از مشهد اجرای این طرح که هر ساله در ایام تعطیل بویژه عید نوروز و تابستان در خیابان‌های اطراف حرم مطهر امام رضا(ع)، به اجرا در می‌آید، امسال با تغییراتی همراه بود از جمله آن که گستره آن به 17کیلومتر مربع افزایش یافته بود.

این مساله ناراحتی و اعتراض شهروندان ساکن در محدوده طرح و همچنین زائران را به‌دنبال داشت و روزنامه جام‌جم در گزارشی به انعکاس این اعتراض‌ها و پیامدهای ناشی از محدودیت تردد در این محدوده پرداخت.

در پی درج این گزارش و افزایش اعتراضات،‌ فرماندار مشهد طی حکمی شامگاه سه شنبه اجرای این طرح را مستلزم بررسی‌های کارشناسی شده بیشتری اعلام کرد و از لغو موقت آن خبر داد.

حسن موحدیان با بیان این‌که طرح زوج و فرد از دوم شهریور در همان محدوده مصوب قدیم از دوم شهریور امسال در اطراف حرم مطهر رضوی اجرایی می‌شود، گفت: برپایه تصمیم‌ گرفته شده در جلسه‌ای که به همین منظور برگزار شد، اجرای طرح محدودیت ترافیک با پایان ماه مبارک رمضان در همان محدوده قدیم یعنی محدوده اجرا شده در نوروز امسال در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که افزایش گستره طرح به 17کیلومترمربع با افزوده شدن 9خیابان دیگر به محدوده اجرای طرح و نحوه اجرای آن، نیازمند هماهنگی‌های بیشتر است، افزود: انجام یک‌سری هماهنگی‌ها و لحاظ کردن شرایط خاص زائران، کسبه و شهروندان ساکن در محدوده طرح در این زمینه ضروری است که پس از رسیدگی به آن، اجرای طرح زوج و فرد به صورت کامل در دستور کار قرار می‌گیرد.

موحدیان تاکید کرد: در زمینه رضایت کسبه، ساکنان، زائران و اقشار مختلف در تهیه و تدوین طرح جدید، بررسی‌های کارشناسانه‌ای صورت خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها