آلبوم موسیقی آقای بنفش اواخر سال گذشته از سوی گروه موسیقی «پالت» منتشر شد و مخاطبان بسیاری را در مدت زمان کوتاهی برای خود دست و پا کرد. اعضای این گروه خواننده و نوازندگان جوانانی هستند که در این آلبوم با به‌کارگیری موسیقی تلفیقی و نگاهی جذاب به موسیقی و شعر، آلبومی دوست داشتنی را خلق کرده‌اند.
کد خبر: ۵۸۸۱۲۵

این گروه هفته گذشته اعلام کرد قصد دارد نخستین کنسرت موسیقی خود را در برج آزادی برگزار کند. این اجرا ابتدا قرار بود ده سئانس داشته باشد، اما طی چند روز گذشته به دلیل استقبال زیاد از این کنسرت، دو سئانس هم به آن افزوده شد و حالا قرار است در 12 سئانس روی صحنه برود.

گروه موسیقی پالت از بیست و سوم تا بیست و پنجم و از سی‌ام تا سی‌ و یکم مرداد هر شب در دو سئانس ۱۸ و ۲۱ روی صحنه خواهد رفت. البته می‌توان این خبر خوش را به علاقه‌مندان این گروه در دیگر نقاط کشورمان هم داد که احتمال دارد گروه پالت بزودی مهمان آنها هم بشود و اجرایی در استانشان داشته باشد. امید نعمتی، خواننده این گروه گفته است: «با برخی از شهرها که می‌توانستیم اجرا داشته باشیم صحبت‌هایی کرده‌ایم. گرگان، بندرعباس، شیراز، کیش، اصفهان و سنندج شهرهایی است که امکان دارد در آن کنسرت داشته باشیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها