یک مارمولک گونه جکو برای نجات همنوعش که در چنبره ماری گرفتار شده است، به نجاتش می شتابد. نمونه ای از شجاعت و همبستگی با همنوع در نزد یک خزنده.
کد خبر: ۵۸۷۹۶۶
جنگ مارمولک با مار برای نجات همنوع

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آربروت، ماجرا روی دیوار  یک خانه مسکونی رخ داده است. یک جکو همنوعش را می بیند که در دام ماری گرفتار شده است .مار به دور جکویی که به دام انداخته حلقه زده  و فشارش را برای خرد کردن استخوان های طعمه اش بیشتر می کند.

جکو قهرمان توجه مار را به سوی خود جلب می کند. مار قصد ندارد طعمه ای را که در دام دارد به آسانی رها کند. جکو در یک حمله ناگهانی مار را گاز می گیرد. مارمولک شجاع بار دیگر به مار حمله می کند.

مار متوجه می شود که حریف قدر است. چنبره مار از دور بدن طعمه اش شل می شود. مار در عین حال که می خواهد طعمه را حفظ کند حواسش به حملات جکو است که از او فاصله گرفته و باز هم مترصد حمله است.

اهالی خانه که گویی از تلویزیون شاهد یک مبارزه نفسگیر هستند در مورد مبارزه این جکو با مار بحث می کنند. جکو بار دیگر به مار نزدیک می شود. مار تصمیم می گیرد به نوبه خود به مهاجم حمله کند.

حلقه اش از دور بدن طعمه که هنوز زنده است باز می شود. مار به سوی جکو حمله کرده اما ناکام می ماند. مار که نقطه اتکایی ندارد به زمین سقوط می کند. جکو توانست همنوعش را نجات دهد.

این فیلم تماشایی را با هم ببینیم. بهرام افتخاری. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها