ماموران پلیس شهرستان پردیس در شرق استان تهران در یک درگیری تن به تن با دو برادر شرور آنها را در یک دره ترسناک حوالی شهرستان بومهن دستگیر و از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه و مواد مخدر کشف کردند.
کد خبر: ۵۸۷۶۶۴
درگیری پلیس با 2 زورگیر در دره ترسناک

سرهنگ رستگاری، رئیس پلیس شهرستان پردیس در این باره به جام‌جم گفت: از چندی پیش شکایت‌های مردمی در ارتباط با زورگیری و سرقت در محله‌های مختلف شهرستان پردیس و شهرک‌های اطراف با دستور قضایی به پلیس ارجاع شده بود. با بررسی این شکایت‌ها معلوم شد یک شرور سابقه‌دار با سد کردن راه مردم در محله‌های خلوت، با تهدید چاقو اموالشان را سرقت می‌کند.

رئیس پلیس پردیس خاطرنشان کرد: با جمع‌بندی اطلاعات و چهره‌نگاری از متهم، ماموران محل‌های سرقت را زیر نظر قرار گرفتند و با ظنین شدن به یک موتور سوار وقتی دستور توقف دادند، جوان موتورسوار از محل فرار کرد.

وی ادامه داد: ماموران با اجرای طرح مهار، متوجه شدند متهم تحت تعقیب با رها کردن موتور سیکلت، به سمت دره‌ای ترسناک در بومهن فرار کرد. در پی این تعقیب و گریز، ماموران دقایقی بعد، متهم را در این محل که با همدستی برادرش از آن به عنوان مخفیگاه استفاده می‌کرد، محاصره و در درگیری تن به تن دو برادر شرور را دستگیر کردند. از مخفیگاه هر دو متهم 41 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی، 18 ساعت مچی و مقداری مواد مخدر کشف و ضبط شد. متهم برای رهایی خود 500 هزار تومان رشوه به ماموران پیشنهاد کرد که پول ارائه شده نیز ضمیمه پرونده اتهامی شرور زورگیر شد.

رئیس پلیس پردیس خاطرنشان کرد: با اعتراف هر دو متهم به زورگیری از مردم، مشخص شد آنها از مجرمان سابقه‌دار هستند که با صدور دستور شناسایی مالباختگان، چند نفر از آنها شناسایی شدند.

به گفته رستگاری تحقیق از دو شرور دستگیر شده در پلیس آگاهی این شهر ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
S
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
۰
۰
اخه 500تومان دست بچه بدی قبول میكنه...........
ja ja
Germany
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
۰
۰
اگه فروشندگان وقاچاقچیان موادمخدربلافاصله بعدازدستگیری بدون مماشات اعدام شوندخیلی ازاین زورگیرهاوسارقهاكه اغلب معتادهم هستند ماستها راكیسه خواهند كرد
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
۰
۰
دمشون گرم...این اشرار رو بگیرید تك تكشونو و نزارید بیان بیرون.... اما این دره ترسناك دیگه چی بود؟ پلیس كه ترس نمیشناسه ..به نظرم خیلی مخوف بوده واقعا همچین افرادی تو همچین جاهای برزخ مانندی زندگی میكنن..ادم یاد شیاطین میافته...
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
۰
۰
از نگرفتن رشوه این گونه مامورها باید قدر شناسی شود وبهترین پاداششان اگر وظیفه هستند تخفیف در كم كردن خدمتشان است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها