سه مرد که رانندگان مشهدی را ربوده و با انتقال به بیابان، دست و پایشان را با غل و زنجیر بسته و اموالشان را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۸۷۳۱۳
دزدها، رانندگان را با غل و زنجیر می‌بستند

به گزارش جام‌جم، سرهنگ احد کریمی، فرمانده انتظامی مشهد در استان خراسان رضوی در این باره گفت: چندی پیش مردی با حضور در کلانتری 33 این شهر از سه‌مرد به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، روز حادثه او سه مرد جوان را به عنوان مسافر سوار کرده که در میانه راه، مسافران با تهدید قمه از او خواسته‌اند، خودرو را به خارج از شهر منتقل کند و سپس وی را کتک زده و دست و پایش را با زنجیر بسته و با سرقت گوشی تلفن همراه، پول و مدارکش متواری شده‌اند.

با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه، تحقیقات پلیس ادامه یافت تا این که چند روز بعد ماموران خودروی او را که بدون سرنشین در منطقه دیگری رها شده بود، پیدا کردند.

دام متهمان برای رانندگان

فرمانده انتظامی مشهد یادآور شد: با جمع‌بندی اطلاعات و چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهمان فراری، آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این که رانندگان دیگری هم با مراجعه به مرکز پلیس، از سه سارق قمه به دست شکایت کردند.

دستگیری 3 دزد فراری

وی خاطرنشان کرد: در تحقیق از این افراد معلوم شد، آنها به یک شیوه در دام دزدها گرفتار شده‌اند و تصاویر رایانه‌ای از سارقان فراری با هم مطابقت دارد. به این ترتیب جستجوی ویژه پلیس برای دستگیری آنها ادامه یافت تا این که ماموران کلانتری 33 ردپای متهمان فراری را در خانه‌ای در شهرک باهنر مشهد به دست آوردند و دو روز پیش با هماهنگی قضایی این محل را محاصره و هر سه سارق را دستگیر کردند.

اعتراف دزدهای قلدر

کریمی افزود: متهمان با انتقال به مرکز پلیس، اعتراف کردند به عنوان مسافر سوار خودرو‌ها شده و پس از تهدید رانندگان با قمه و چاقو و انتقال خودرو به بیابان، رانندگان را کتک زده و با غل و زنجیر دست و پایشان را بسته و اموالشان را دزدیده‌اند.

بنا بر این گزارش، متهمان پس از اعتراف به جرمشان، برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره پلیس آگاهی مشهد قرار گرفتند. افرادی که در دام این سه سارق گرفتار شده‌اند، می‌توانند برای شکایت از متهمان به پلیس آگاهی مشهد مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
۰
۰
چندتا پس گردنی چندهفته زندانی بعدش هم آزاددددددددددددددددد میشه همین
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
۰
۰
خیلی براشون كم بگیرند 25سال زندان

نیازمندی ها