مصدومیت پولادی یک ماه دیگر به پایان می رسد

رویانیان : دایی زیر بار استفاده از بازیکن خارجی نمی رود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ روز دوشنبه از طریق تلفن همراه، سامانه‌ای را برای کمک‌های اقتصادی هواداران به باشگاه معرفی می‌کنم.
کد خبر: ۵۸۶۶۲۵
رویانیان: دوشنبه سامانه کمک به پرسپولیس را اعلام می‌کنم


 محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ضمن تبریک عید سعید فطر و روز خبرنگار برای چندمین بار به اهالی رسانه، اظهار داشت: خوشبختانه طبق پیش‌بینی‌های دایی، پرسپولیس در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوارم بتواند نتایج خوب خود را دنبال کند.

وی افزود: موضوع جدی حال حاضر برای باشگاه و حتی هواداران، خلعتبری است که ما روز دوشنبه سامانه‌ای از طریق همراه اول را برای کمک‌های اقتصادی به باشگاه به هواداران معرفی خواهیم کرد.

رویانیان ادامه داد: این تصمیم ما شاید در خیلی از تیم‌های دنیا اتفاق بیفتد و از هواداران می‌خواهیم که همراه با عاشقان پرسپولیس ما را تنها نگذارند. همچنین درصدد هستیم یک شماره حساب در یکی از بانک‌های بزرگ ایران را افتتاح کنیم تا هواداران کمک‌های خود را برای ما ارسال کنند. البته هواداران منتظر باشند به زودی و ان‌شاءالله در هفته جاری چند اقدام پی‌درپی را خواهیم داشت تا برای پرسپولیس مفید و مؤثر باشد.

وی با اعلام آمادگی نهادهای مختلف برای کمک به قرمزپوشان نیز گفت: خوشبختانه سازمان صدا و سیما اعلام کرده که حاضر به کمک به باشگاه پرسپولیس است و در خصوص اتفاقات جدید، کمک‌هایی را به ما خواهد کرد که این یک خبر خوب است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره آخرین مذاکرات با خلعتبری نیز گفت: من سه بار با او حرف زدم و آخرین دفعه شب گذشته بود، خوشبختانه خلعتبری رسما تمایل دارد که به فوتبال ایران و پرسپولیس برگردد پس دوستان و حتی کسانی که هم ما را دوست ندارند، کمک کنند.

وی به فارس گفت: الان بحث پرسپولیس مطرح نیست، خلعتبری بازیکن ملی ما است و باید طبق صلاح مملکت به کشورش برگردد. ما همچنان چشم‌انتظار کمک‌های مسئولین و آمدن وزیر ورزش هستیم تا ما را تنها نگذارند، بازگشت خلعتبری به نفع فوتبال پرسپولیس نیست بلکه به نفع این مملکت و فوتبالش است پس امیدوارم زودتر با کمک‌ها این اتفاق بیفتد، بسیار خوشحالم که خلعتبری اعلام رسمی‌اش را برای بازگشت به ما اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها