برنامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

«سیدعلی» داور دیدار پرسپولیس – سایپا

این‌طور بردن کسی را خوشحال نمی‌کند

یاوری: دیگر به دایی سلام نظامی نمی‌دهم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم اما از اینکه آن‌ها بازی جوانمردانه را رعایت نکردند ناراحتم.
کد خبر: ۵۸۶۴۸۴
یاوری: دیگر به دایی سلام نظامی نمی‌دهم


 محمود یاوری در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: حس می‌کنم فوتبال یک ورزش فرح‌بخش است و درس اخلاق می‌دهد. درس صمیمیت، اتحاد و همبستگی می‌دهد و بویژه درس فرهنگ و اخلاق بدهد. این تا دقیقه 60 و اندی روال خودرا طی می‌کرد و بازیکنان بازی خود را انجام می‌دادند. اما متاسفانه در دو صحنه اتفاق خوبی نیفتاد، یکی جایی که غلامرضا رضایی توپ را به بیرون نزد و حتی من به او گفتم که توپ را به بیرون بزند.

وی افزود: درست است که برای تیم بازنده کسی دست نمی‌زند اما این طور بردن هم کسی را خوشحال نمی‌کند. با تمام احترامی که برای دایی قائلم، دیگر به او سلام نظامی نمی‌دهم. این بازی، بازی چند سال پیش پرسپولیس و استیل آذین را تداعی کرد.مایی که به عنوان مربی پشت خط می‌ایستیم نباید همه چیز را فدای پیروزی کنیم. فکر نمی‌کنم این برد به بازیکنان پرسپولیس چسبیده باشد. همچنین فکر می‌کنم نباید این پیروزی به دایی بچسبد. به هر حال فوتبال همین است. خاطراتی باید در آن بماند.

سرمربی مس ادامه داد: من به احترام شما و فدراسیون فوتبال به نشست خبری آمدم تا مبادا در این شرایط باشگاه را جریمه کنند.

به گزارش ایسنا ، در ادامه خبرنگاری به یاوری گفت که به بازی جوانمردانه امتیاز نمی‌دهند. وقتی بازیکن شما از یک متری توپ را به بیرون می‌زند امتیاز از دست می‌دهید. یاوری پاسخ داد: کاملا درست می‌گویید. من از بازیکنم نمی‌گذرم. بازیکنانم تا دقیقه 65 خیلی خوب بازی کردند. اما مهاجمان هماهنگ نبودند و نتوانستند کاری را که باید انجام دهند. فوتبال روال طبیعی خود را طی کرد اما اتفاق‌هایی که می‌افتاد و یکی از آن‌ها همین بازی جوانمردانه است باعث تغییر نتیجه می‌شود. هرچند شما راست می‌گویید و بازیکن حرفه‌ای باید تعهداتش را خوب انجام دهد.

وی ادامه داد: ضمن اینکه به پرسپولیس و هوادارانش تبریک می‌گویم اما این کار آن‌ها را نمی‌پسندم کما اینکه چند بار از بازیکنان خودم خواستم که توپ را به بیرون بزنند.

در ادامه خبرنگار دیگری درباره اعتراض هواداران مس سوال کرد. یاوری پاسخ داد: دو بازیکن ما که خیلی هم خوب هستند امشب به ما اضافه می‌شوند. تماشاگران حق دارند اعتراض کنند چون تیم به آن‌ها تعلق دارد. آن زمانی که باید بازیکنان خوب جذب می‌شدند، مدیران باید به آن فکر می‌کردند اما ان‌شاءالله اوضاع را درست می‌کنیم. فکر می‌کنم امروز جلوی 70 هزار نفر خوب بازی کردیم!

در اینجا خبرنگاران به یاوری گفتند که تعداد تماشاگران حدود 30 هزار نفر بوده است که یاوری گفت: تعدادشان به 70 هزار نزدیک بود.

در ادامه خبرنگار دیگری از یاوری پرسید که آیا تیمش می‌تواند مدعی باشد و پرسپولیس می‌تواند با این بازی مدعی قهرمانی باشد. یاوری پاسخ داد: شما توپ را به زمین من انداختید. من با پرسپولیس کاری ندارم. من تیم خودم را باید بسازم. ما کار می‌کنیم که تیم ما خوب نتیجه بگیرد و مورد اعتراض هواداران قرار نگیرد. مس سابقه آسیایی بودن دارد. باشگاه به ما بها می‌دهد و مثل سایپا، سپاهان و فولاد حرفه‌ای است. ان‌شاءالله روز به روز بهتر می‌شود. نگران نباشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها