همزمان با فرا رسیدن تعطیلات عید فطر، نرخ تورهای گردشگری داخلی و خارجی نیز به میزان متوسط ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد.
کد خبر: ۵۸۶۴۱۸

 

تعطیلات چند روزه در طول سال همیشه باعث می‌شود تا تورهای گردشگری که در این ایام برگزار می‌شود با نرخ بیشتری به فروش برسد به خصوص اگر در تعطیلات اعیاد و شهادت، مقصد گردشگری شهرهای مذهبی کشور باشد. 
به عنوان مثال برای تعطیلات روزهای ۱۷ تا ۲۰ مرداد تورهای دو یا سه روزه مشهد با اقامت در هتل سه ستاره تاپ ۵۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. 
نرخ اقامت در هتلهای چهارستاره نیز از ۵۷۰ هزار تومان بیشتر است با این حال در ایامی غیر از تعطیلات این نرخ‌ها با ۱۰۰ هزار تومان کمتر توسط آژانسهای مسافرتی به فروش می‌رسد هر چند که باز هم قیمت تورهای گردشگری در تعطیلات تابستان با ایامی مانند مهرماه تفاوت چندهزار تومانی دارد. 
نرخ داده شده برای تورهای زمینی دو روزه گیلان نیز ۳۰۰ هزار تومان بوده است با این حال نرخ تورهای گردشگری خارجی مانند تورهای داخلی در ایام تعطیل سال بالا می‌رود با این تفاوت که این افزایش نرخ ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان متغیر است مانند تورهای یک هفته‌ای سنگاپور، کوالالامپور که از سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به بالا شروع می‌شود و یا تورهای یک هفته‌ای دبی که یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان قیمت دارند. در این تور‌ها تنها خدماتی که داده می‌شود صبحانه و ترانسفر و گاهی تور نیم روزه گشت شهری است. 
این نرخ تور برای پس از ایام عید فطر تا ۲۰۰ هزار تومان کمتر توسط دفا‌تر خدمات مسافرتی فروخته می‌شود
 
>> خبرگزاری مهر
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها