پیروزی پرسپولیس با گل های پیام صادقیان و قاسم دهنوی

پرسپولیس همسایه سپاهان در صدر شد

بازی با پرسپولیس یکی از بهترین‌های فصل می‌شود

یاوری: مگر اینجا روستاست که هر بازیکن خارجی‌ را می‌آورند؟!

محمود یاوری سرمربی تیم فوتبال مس گفت: مگر اینجا روستا، ده و یا دهستان است که هر بازیکن خراجی را به تمرینات می‌آورند.
کد خبر: ۵۸۶۰۸۸
یاوری: مگر اینجا روستاست که هر بازیکن خارجی‌ را می‌آورند؟!


 محمود یاوری در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی خواهد شد و تماشاگران از این دیدار لذت خواهند برد. پرسپولیس در این فصل بازیکنان خوبی را جذب کرده و به نظر من یکی از بهترین بازی‌های لیگ می‌شود.

وی در مورد اینکه چه زمانی مس به شرایط ایده‌آل می‌رسد، تصریح کرد: تیم‌ها به این زودی به این شرایط ایده‌آل نمی‌رسد باید وقت داد مخصوصا اینکه ما دیر به تیم ملحق شدیم. نشانه‌ها حاکی از این است که روند خوبی را پیش برده‌ایم. دو مساوی در ابتدای فصل نتیجه بدی نیست. سال گذشته مس در این موقع سه بازی واگذار کرده بود و امسال شرایط بهتری داریم ما به این دو امتیاز دل خوش کرده‌ایم و ناموفق نبودیم.

سرمربی مس در خصوص اینکه آیا بازیکنان خارجی مدنظرش را جذب کرده تاکید کرد: ما هیچ بازیکنی را جذب نکرده‌ایم. بازیکن خوبی نمانده که بخواهیم جذب کنیم. بازیکنان خارجی هم که در تمرینات ما حاضر شدند به هیچ وجه مورد تائید ما نبودند نمی‌دانم کسانی که این افراد را می‌آوردند چرا این کار را می‌کنند آنها اصلا فوتبالی نیستند فقط از آن طرف می‌گویند بیایید این طرف آب. مگر اینجا روستا، ده یا دهستان است که چنین بازیکنانی می‌آورند؟

وی افزود: بعد هم می‌گویند حق ویزا و پول آنها را پرداخت کنید در حالی که درست نیست بازیکن زمانی به تیم ملحق می‌شود که مورد تائید سرمربی و کادر فنی باشد. من هم حافظ منافع باشگاه هستم و بی‌مورد هزینه نمی‌کنم. بازیکنانی که آمدند به درد لیگ 2 هم نمی‌خوردند. به دنبال بازیکن هستیم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

یاوری در مورد شرایط ادینهو گفت: او کم کم به شرایط ایده‌آل می‌رسد خودش هم کمک می‌کند بتواند شرایط مطلوبی کسب کند و امیدوارم در آینده بازی‌های بهتری از او شاهد باشیم.

وی در مورد اینکه چه زمانی به شرایط ایده‌ال می‌رسند، گفت: به هر حال 4-5 هفته طول می‌کشد تا بتوانیم شرایط خوبی را پیدا کنیم باید تحت فشار مسابقات قرار بگیریم تمام تیم‌های لیگ به همین گونه هستند.

سرمربی مس درباره فحاشی تماشاگران در دیدارهای مختلف و همچنین کسر یک امتیاز از تیم‌های متخلف از کمیته انضباطی به فارس گفت: باعث تاسف است که فرهنگ ما رسالت و پیام‌آوری خود را انجام نمی‌دهد طبیعتا زمانی که مدیر دنبال نتیجه باشد هواداران هم به دنبال این موضوع هستند باید همه کمک کنیم تا فرهنگ تماشاگران درست شود. به هر حال یک امتیاز هم می‌تواند سرنوشت تیم را مشخص کند. باید به تماشاگران آموزش دهیم آنها می‌توانند کمک بزرگی به تیم بکنند و همه باید در مسیر درستی حرکت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها