شهردار شهر گوهران در بشاگرد گفت: بارندگی شدید عصر روز یکشنبه موجب ورود سیل به چادرهای زلزله زدگان شد و به لوازم خانگی مردم خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۵۸۵۸۷۰
زلزله زدگان بشاگرد گرفتار سیل

بارش شدید باران همراه با رعد وبرق و باد شدید عصر روز گذشته در شهر گوهران شهرستان بشاگرد از یک سو موجب خوشحالی اهالی این شهر شد و از طرفی دیگر موجبات رعب وحشت آنان را در پی داشت.

شهردار گوهران در گفتگو با مهر گفت: این باران موجب آبگرفتگی معابر عمومی، ورود سیل به چادرهای زلزله زدگان و بدنبال آن طمع سیل شدن لوازم  زندگی مردم را در پی داشت.

حجت الاسلام عباس ساربانی عنوان کرد: بارندگی روز گذشته بخش اعظمی از زمین های تسطیح شده شهرداری را تخیرب کرد.

حجت الاسلام ساربانی میزان خسارات وارده به این شهر را 10 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: این بارندگی موجب طغیان رودخانه های کاهکن، پاهتک نیز شد.

دستگاه باران سنج بخشداری گوهران میزان این بارندگی را ۵۰ میلی متر نشان می دهد. بارندگی نیز در روستای پاهتک نیز خسارات فراوانی بر جا گذاشت.

همچنین معاون فرماندار شهرستان بشاگرد به خبرنگاران گفت: این بارندگی به تاسیسات شهری خسارت زدوقطعی یک ساعته برق به همراه داشت.

کریمی تخمین زد: این بارندگی تاکنون دستکم بیش از 10میلیاردریال خسارت داشت.

بر اساس اعلام مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان هوای هرمزگان اکنون نیمه ابری همراه با وزش باد ،در دریای عمان وتنگه هرمز با وزش باد نسبتا شدید و گرد و غبار پیش بینی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
برا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
بسیار خوب است

نیازمندی ها